Gå til innhold

Ringe framtiden? Eller?

µT.

Anbefalte innlegg

Halla!..

Jeg var inne på http://www.callthefuture.org

Fungerer dette i Norge?.. Jeg får det ikke til. Den dumme maskinen ringer meg jo aldri! :!:

For dere som ikke vet hva jeg snakker om så kan står det her:

"Skal du på en date du kanskje ikke har helt lyst til å gå på? Da kan det være greit å få en helt "tilfeldig" telefonsamtale som gjør at du plutselig må gå. På nettstedet callthefuture.org kan du sette opp telefonsamtaler frem i tid. Det eneste du behøver å gjøre er å taste inn teksten du vil si i den fremtidige samtalen, i tillegg til tidspunktet du ønsker å ringe deg selv eller noen andre.

Når telefonen din en gang i fremtiden ringer, vil teksten du har tastet inn bli lest opp av en maskin. Tjenesten kan være meget praktisk hvis du er glemsk og trenger påminnelser, eller hvis du vil lure en venn med en mystisk telefonsamtale."

(kilde: Amobil.no)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Venter 7 minutter så får vi se...

EDIT:

Ingen samtale. Men jeg fant dette:

Unfortunately, the account I’ve been forced to use is the demo account, so the amount of calls that can be made per hour is very limited. The full service costs between $.07 and $.09 per call, which isn’t something I can afford to pay out of my own pocket. If anybody has any suggestions on how I can break even with the site with a paid account, I’d be glad to hear them.
Endret av moskus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...