Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hold dere unna Telenor som ISP

Gjest medlem-82119

Anbefalte innlegg

Vil bidra med en "sann" Telenor historie:

Jeg bestillte ADSL i 1974 med de klarte ikke levere før i 2006. Montøren som kom på besøk mishandlet katten vår og ripet opp bilen min før han fikk meg til å spise ADSL modemet mitt. Heldigvis var modemet av en ny og liten type slik at jeg ikke ble spesielt mett.

Der har du Telenor i et nøtteskall, de jævlene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror vi kan fortsette i det uendelige her, men én ting er sikkert: Man har forskjellige erfaringer med de forskjellige ISP'ene.

Min erfaring med Telenor og hvordan utfallet ble kort fortalt:

Jeg flyttet inn i helt ny leilighet, og de første jeg gjorde var å gå inn i skapet i kottet, klippe kabelen fra Telenor slik at jeg var sikker på at det ikke skulle være noe som helst signal mellom "meg" og dem. Ringte UPC, forlangte god pris for udåden min, og per idag betaler jeg mindre enn "vanlige" borgere for min 6000 linje. PLuss god rabatt på alle telefonsamtaler med bredbåndstelefonen UPC kom på døra mi med... Ikke bare er jeg en glad mann igjen, men jeg har vært veldig glad i 2 år. Som en bonus vil jeg aldri få telefon fra Telenor igjen, hverken i form av spørreundersøkelse eller "juletilbud", for da vet de at jeg kommer til å saksøke, og det kan bli unødvendig dyrt for Telenor.

[overdrivelse]Hvis rettsak pga mine store økonomiske tap= Minimal oppsjonsgevinst for Jon Fredrik Baksaas og de 100 andre topplederene i Telenor[overdrivelse /av] :roll:

Men resten av familien har gode erfaringer...

Alle kompisene mine velger alt annet... Ja, så det kan virke som om det kommer an på hvor man bor ift hvor "the shit hits the fan"...

Kort fortalt, ikke sant? :whistle:

Lenke til kommentar
Vil bidra med en "sann" Telenor historie:

Jeg bestillte ADSL i 1974 med de klarte ikke levere før i 2006. Montøren som kom på besøk mishandlet katten vår og ripet opp bilen min før han fikk meg til å spise ADSL modemet mitt. Heldigvis var modemet av en ny og liten type slik at jeg ikke ble spesielt mett.

Der har du Telenor i et nøtteskall, de jævlene

7288431[/snapback]

Jeg kommer til å fnise og le av posten din resten av uka... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...