iGabby Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Siden du har PES6 kan du gi ein karakter på det, og skrive + og-?? Lenke til kommentar
Epik Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 eh... veit ikke helt... jeg savner jo litt fra edit mode, lisenser og at man ikke kan save replays... men hvis jeg skulle dømt spillet kun på gameplay, så ville jeg gitt det 5 av 6. hverken pluss eller minus, men definitivt ikke en svak femmer. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Så den fulle karakteren din ligger på 4-5? Lenke til kommentar
Epik Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 4 for x360 versjonen og 5 for de andre. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 FIFA er evig morsomt. Kjøp det Lenke til kommentar
oivindi Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Pro Evo er lysår bedre enn FIFA på alt, bortsett fra stemning. Både grafikk, kommentator og lyd er mye bedre på fifa. Men realismen i PES er fifa ikke i nærheten av. 7184621[/snapback] Det er bare tull. Det stemte muligens før, men FIFA 07 har tatt syvmilssteg når det gjelder f.eks. ballfysikken. Avstanden mellom de to spillene har knapt vært mindre, noe f.eks. Eurogamers identiske score på de to spillene (8/10) er en indikasjon på. Har du prøvd FIFA 07? Sjekk også ut Gamerankings, der forskjellen i gjennomsnittsscoren for de to er minimal. Animasjonene er forøvrig markant bedre på FIFA enn PES6. Lenke til kommentar
Epik Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) fifa 07 har muligens tatt syvmilssteg når det gjelder ballfysikken, det er fordi den ikke eksisterte før, pes har hatt det lenge og er fremdeles foran. animasjonene er også bedre på fifa 07, men du har mange idiotiske feil i spillet som at så fort du kommer borti hverandre så stopper spiller opp, blir veldig ping pong aktig noen ganger, vanskelig å forklare men man ser det lett når man spiller, pes er så sinnsykt mye bedre, det har ikke sånne drøye idiotiske feil og skudd på fifa 07 er helt latterlige har du prøvd fifa 07? jeg har spilt begge spillene i mange timer og fifa 07 vil jeg bare bli kvitt nå en ting som er helt sinnsykt irriterende og ser jævlig dumt ut med fifa er at så vidt spillerne kommer litt borti hverandre så spretter de fra hverandre, eller stopper opp, er helt tragisk. har du sett bare en fotballkamp så veit du at det ikke er sånn det skjer på ordentlig. regner med at omtaler her også la merke til dette? en annen ting som også er helt latterlig er at dataen ofte tar over styringen på spilleren din, plutselig får du ikke styrt han til sidene, eller stoppet han, han bare løper etter ballen selv, eller motstanderen, mens du får ikke valgt hvordan han skal gjøre det. på pes kan du selv ha hundre prosent kontroll når du vil, noe annet er helt idiotisk. Endret 31. oktober 2006 av Epik Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 det har ikke sånne drøye idiotiske feil Idiotiske og idiotiske. det er bare fysikkens lover min venn... Det sier seg selv at farten blir redusert når to legemer med en masse krasjer. At dette ikke skjer i den andre varianten, er vel mer eller mindre urealistisk, dermed gjenspeilier ikke dette den virkelige kampen. Allikevel er jeg enig i at pes6 har mye større underholdningsverdi enn fifa 07. Lenke til kommentar
oivindi Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 fifa 07 har muligens tatt syvmilssteg når det gjelder ballfysikken, det er fordi den ikke eksisterte før, pes har hatt det lenge og er fremdeles foran. Det er jeg ikke uten videre enig i. Jeg synes ballfysikken er omtrent identisk, og kan knapt si at den går i favør av ene eller andre spillet. animasjonene er også bedre på fifa 07, men du har mange idiotiske feil i spillet som at så fort du kommer borti hverandre så stopper spiller opp, blir veldig ping pong aktig noen ganger Nja, jeg er litt enig i at krasj mellom to eller flere spillere kunne sett bedre ut, men det er nå en gang slik at når to objekter treffer hverandre er det ikke nødvendigvis hverken pent eller pyntelig. PES6 underspiller nesten slike kollisjoner, og selv om det ser bedre ut på en skjerm er det sikkert det kan kalles mer "realistisk". og skudd på fifa 07 er helt latterlige Hvorfor er de latterlige? har du prøvd fifa 07? Jada, jeg har spilt det mye den siste uka. PES6 også. Lenke til kommentar
Epik Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Nja, jeg er litt enig i at krasj mellom to eller flere spillere kunne sett bedre ut, men det er nå en gang slik at når to objekter treffer hverandre er det ikke nødvendigvis hverken pent eller pyntelig. PES6 underspiller nesten slike kollisjoner, og selv om det ser bedre ut på en skjerm er det sikkert det kan kalles mer "realistisk". det er ikke at det ser dårlig ut... det er at det ikke er sånn det er på ordentlig, spillere stopper ikke opp bare du kommer litt borti hverandre, jeg kan bare løpe litt på han som har ballen bakfra, så stopper begge helt opp, så kan jeg løpe foran og ta ballen. det hele er veldig unaturlig. når det gjelder ballfysikken så er det spesielt på skuddene du ser forskjellen, skuddene til fifa ser fremdeles scriptet ut, om de er det eller ikke er en annen sak, men det er ekstremt lett å score, jeg scorer ihvertfall 9/10 ganger opp i venstre kryss om jeg kommer løpende alene mot keeper og skyter fra litt utenfor 16-metern, på midten. har også funnet andre posisjoner hvor jeg scorer meget ofte, og målene ser veldig like ut. jeg syns hvertfall skuddene virker mer realistisk på pes6 eller pes4 for den saks skyld, enn de gjør på fifa 07, og det er ikke så enkelt å score, ballen plasserer seg ikke magisk opp i krysset heller. alle som har litt greie på fotball, som har spilt selv og følger med på det vil se at pes er et bedre spill når det gjelder gameplay enn fifa, ser du ikke det så har du ikke noe greie på det. så enkelt er det. Endret 31. oktober 2006 av Epik Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 har kjøpt det no! noen som vil spille live?? Lenke til kommentar
Hossa Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ingen. Dritt begge to. Lenke til kommentar
Epik Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 har kjøpt det no! noen som vil spille live?? 7192746[/snapback] hva er gamertagen din? Lenke til kommentar
Svein_Erik Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Nå har jeg ikke prøvd pes6 enda, men det som irriterer meg mest med Fifa07, er mangelen av å kunne lage egne cuper. Jeg er med og spiller Fifa på et utested hver 14 dag, og det er skikkelig kjipt å måtte sitte med penn og papir for å sette opp alle lag og kamper! Hvorfor de har tatt det vekk i spillet er ikke godt å vite, men jeg har begynt å utvikle et pc-program for å sette opp kamper til cuper osv.. Noen som ville vært interessert i programmet når det er ferdig? Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 jeg har spilt begge spillene i mange timer og fifa 07 vil jeg bare bli kvitt nå Skrik ut om du er interessert i å bytte det mot Dead Rising, det vil jeg bare bli kvitt nå! Lenke til kommentar
starfish Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Pes 6 er konge det, men det har blitt altfor lett å drible keeperen! Er jo bare å løpe forbi med et enkelt touch til siden. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 min gamertag er Vinoros, legg meg til!! Lenke til kommentar
Hjelm87 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Kjøpte både PES 6 of Fifa 07 i dag. Har alltid vært ihugga Fifa fan og har nok kjøpt alle spillene siden fifa 96. Men jeg er sinsykt skuffet over 07. Kanskje trenger jeg mer tid til og komme inni det, men fåreløpig synes jeg det er det dårligste på lenge. Jeg har ikke sett eller prøvd noen form for PES spill i hele mitt liv, men bestemte meg for å kjøpe det også i tilfelle fifa var så dritt som jeg synes det var på demoen. Blei veldig positivt overaska og er det spillet jeg har spilt mest i dag. Tok en stund å bli vant me "nye" knapper men til slutt mestret jeg dem. Grafikken var ingenting å skrøyde over, men GU !! hvor godt gameplay det var. Regner med at fifa 07 vil ligge å støve i hylla mi til neste år når 08 kommer ut. Akkurat nå er det PES 6 det går i !!. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå