iGabby Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Dette spørsmålet er sikkert overalt no men eg er såååååå frustrert Kven skal eg velge til min Xbox 360?? Fifa eller PES Fifa07: Godt gameplay og nydelig grafikk, pluss lisens eller PES6:kanon bra gameplay(har eg høyrd) dårleg graftikk og ikkje full lisens Er sååååå frustert! Trenger all hjelp! Edit: Svaret må begrunnes! Endret 30. oktober 2006 av vinokourov1 Lenke til kommentar
Epik Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 gå og les i de andre trådene om det samme Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 i dei andre trådene så seier nokon at pes er best mens andre syntest Fifa er best, trenger nok hjelp i denne tråden Lenke til kommentar
Dinex Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg kjenner ingen som har prøvd både PES og FIFA og foretrekker FIFA. Selv syns jeg PES er mye bedre enn FIFA som aldri har gitt meg noe som helst, men så bryr ikke jeg meg så mye om grafikk og lisensiering. Ligger forøvrig en FIFA07 demo på marketplace som du kan teste før du bestemmer deg. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) har demoen, og blei litt skuffet over at det nesten ikkje fantest hodedueller der, noe som veldig ofte skjer i fotball! lurer på om det er ofte hodedueller på PES 6? Endret 30. oktober 2006 av vinokourov1 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 hvorfor skal du bli noe klokere på hvilke spill du skal velge i den topicen her, vist ingen av di andre 121323 topicene gjør det? lite tips....fortell hva som er viktig for deg i et fotball spill, så får du sikkert et svar på hvem du må velge etter det Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 takker kewell79. Dette er viktig for meg i eit fotballspill: Hodedueller Skikkelige dueller, slik at eg kommer inn i spillet! Realistisk IA, Realistisk keeper. At det aldri går ann og score samme målet om igjen, det vert litt kjedeligt vis det går ann. Fri ball. Stemning. Fotballfølelse! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 takker kewell79. Dette er viktig for meg i eit fotballspill: Hodedueller Skikkelige dueller, slik at eg kommer inn i spillet! Realistisk IA, Realistisk keeper. At det aldri går ann og score samme målet om igjen, det vert litt kjedeligt vis det går ann. Fri ball. Stemning. Fotballfølelse! 7183701[/snapback] PES6. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Øverst i tråden står det begrunn svare Merlin:P:P Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 takker kewell79. Dette er viktig for meg i eit fotballspill: Hodedueller Skikkelige dueller, slik at eg kommer inn i spillet! Realistisk IA, Realistisk keeper. At det aldri går ann og score samme målet om igjen, det vert litt kjedeligt vis det går ann. Fri ball. Stemning. Fotballfølelse! 7183701[/snapback] Hodedueller --------> PES. (Hodeduellene i PES 6 er bare KONGE) Skikkelige dueller, slik at eg kommer inn i spillet! ------- PES Realistisk IA, Realistisk keeper. --------> PES At det aldri går ann og score samme målet om igjen, det vert litt kjedeligt vis det går ann. -----> Der skal visst FIFA ha forbedret seg litt i denne versjonen. Men PES er fortsatt bra der. Fri ball. Stemning. --------> Fifa Fotballfølelse! ----> PES 6 Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 takker kewell79. Dette er viktig for meg i eit fotballspill: Hodedueller Skikkelige dueller, slik at eg kommer inn i spillet! Realistisk IA, Realistisk keeper. At det aldri går ann og score samme målet om igjen, det vert litt kjedeligt vis det går ann. Fri ball. Stemning. Fotballfølelse! 7183701[/snapback] Hodedueller --------> PES. (Hodeduellene i PES 6 er bare KONGE) Skikkelige dueller, slik at eg kommer inn i spillet! ------- PES Realistisk IA, Realistisk keeper. --------> PES At det aldri går ann og score samme målet om igjen, det vert litt kjedeligt vis det går ann. -----> Der skal visst FIFA ha forbedret seg litt i denne versjonen. Men PES er fortsatt bra der. Fri ball. Stemning. --------> Fifa Fotballfølelse! ----> PES 6 7183822[/snapback] Denne tråden hjalp meg ganske mykje, takker Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Noen som har nokon andre meiningar? Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Noen som har nokon andre meiningar? 7184072[/snapback] Ja, med tenke på lista du har satt opp over hva du synes er viktig så er det egentlig ingen tvil. Pro Evo er lysår bedre enn FIFA på alt, bortsett fra stemning. Både grafikk, kommentator og lyd er mye bedre på fifa. Men realismen i PES er fifa ikke i nærheten av. Lenke til kommentar
Epik Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) i dei andre trådene så seier nokon at pes er best mens andre syntest Fifa er best, trenger nok hjelp i denne tråden 7183516[/snapback] det vil jo bli sagt det samme i denne, det er ingen fasit. det er mer hodedueller og kjemping om balling i pes, syns jeg, det er et trangere spill, blir mer intenst, i fifa har du for mye rom, banen virker for stor. du har mer finter og dribling i pes. samme mål kan du score i begge spill. ballen er fri begge spill. Endret 30. oktober 2006 av Epik Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Okei, takk for svar! Det blir nok PES på meg Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hvilken tråd var det om dette temaet... PES 6 FOR SVARTE! Lenke til kommentar
Diffidentia Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 PES 5 PES 6 skuffa meg stort og ga meg litt FIFA-følelse (noe som ikke tyder godt siden det siste FIFA-spillet er noe av det værste makkverket jeg har prøvd). PES 5 er bedre enn 6'ern på nesten alt. 6 har bedre oppløsning, men egentlig ikke så mye bedre grafikk (det ser kunstig ut). 6'ern har bedre dommer. That's it. Fotballfølelsen, tempo, bevegelser, stort sett alt er bedre i PES 5... Kjøp det istedet! Lenke til kommentar
Epik Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 har spilt pes6 ganske mye nå og spilte pes5 på ps2 hos en kompis og må si jeg liker pes6 langt bedre, pes5 virket for kjapt og det var for enkelt å drible seg forbi folk, samt å løpe fra forsvaret for alt for lett, dommeren var elendig, keeperen var elendig, scorte mål så det sang etter. gjennombruddspasninger var veldig dårlige. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 har spilt pes6 ganske mye nå og spilte pes5 på ps2 hos en kompis og må si jeg liker pes6 langt bedre, pes5 virket for kjapt og det var for enkelt å drible seg forbi folk, samt å løpe fra forsvaret for alt for lett, dommeren var elendig, keeperen var elendig, scorte mål så det sang etter. gjennombruddspasninger var veldig dårlige. 7185707[/snapback] Så PES6 har bedre dommer, keeper, gjennombrudspasninger? Lenke til kommentar
Epik Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 jeg synes ihvertfall det. når det gjelder dommeren på 5'ern blåser han for omtrent alt... du blir vant til det, men må spille ganske forsiktig pga. det. er ikke sånn lenger nå, du kan gå hardere til verks for å få tatt ballen, og trenger ikke lenger være redd for avblåsning om du bruker litt skulder bare. keeperen er flinkere, vanskeligere å score nå, men det er kanskje en kombinasjon av at det både er vanskeligere å skyte og at keeperen er bedre. gjennombruddspasningene fungere bare bedre rett og slett, de er mer presise, vet ikke om du har spilt 5'ern, men de er meget dårlig der i forhold... grafikken er også bedre, noen nye og forbedrede animasjoner, men ikke mange. spillet har blitt trangere, mindre rom på banen så det blir mer kjemping enn før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå