Invert Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Hei jeg har et lite problem med opera. Innstallerte akkuratt Opera 6.10. Jeg får ikke kjørt det som vanlig bruker, jeg må bruke root for å få startet dette. Hva kan være feil? Feilmeldingen er: /usr/bin/opera: line 130: 32522 Minnesegmentsfeil ${OPERA} "${@}" Er det noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Installerte du Opera som root? Lenke til kommentar
Invert Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 Ja jeg innstallerte opera som root, for det gikk ikke med vanlig bruker, nå får jeg feilmeldingen når jeg prøver å kjøre opera som root også...ganske irriterendes... Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Den mest sannsynelige feilen er at du ikke har lese/skrivetilgang til en opera fil. Det kan avhjelpes med å installere opera i en katalog hvor du har lese og skrivetilgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå