CustomTP Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 har akkuratt instalert winxp, dog en litt artig versjon. har hatt problemer med forskjellige programmer som f.eks bitcomet, skype og ie (og mange analyse programmer, som sisoft) kan dette være windows sin feil? noen tips til windows versjoner...? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Bruker Xp Pro selv, alltid vært fornøyd med det. Sikker på at alle drivere etc. er installert og i orden? Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Bruker Xp Pro selv, alltid vært fornøyd med det. Sikker på at alle drivere etc. er installert og i orden? 7183279[/snapback] ja, hvilke drivere da(sikter du til noen spesifike drivere) Lurte på å KJØPE winxp sp2 pro 64-bit eng full versjonen... lurt? pc`en reebooter seg selv noen ganger også, uten noen spesiell grund (med tanke på for høy temp)... Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Vel, skal du først kjøpe deg Windows kan du jo kjøpe deg norsk versjon da. Men, jeg er egentlig litt i villråde rundt det her, lurer på om det er noe galt med HW'n din når du nevner rebootproblemer... Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Vel, skal du først kjøpe deg Windows kan du jo kjøpe deg norsk versjon da. Men, jeg er egentlig litt i villråde rundt det her, lurer på om det er noe galt med HW'n din når du nevner rebootproblemer... 7186993[/snapback] kjøpte windows versionen som jeg snakket om, fungerer fett... grunden til at jeg velger engelsk er at ordforådet er ikke det beste norge har, derfor velger jeg engelsk versjonen.... ting kjører mye kjappere og ie er super... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå