Gå til innhold

5000 gull for raskeste flyvende drage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå finner jeg ikke kilden til dette, men leste en "artikkel" hvor forfatteren mente at 5000g ikke var så mye det hørtes ut som, fordi man vil tjene vesentlig mye mer gull i BC. Han nevnte at kun ved questing hadde han tjent 500g fra 60-63. Om det er sant høres det jo ikke så ille ut. Tallet var jo høyt, så kanskje man kan forvente noen nedjustering, men likevel :)

Endret av AndyG
Lenke til kommentar
Lurer på om man tjener no særlig om man drar tilbake til Tyrs på 70 og AoE grinder  :D

7187645[/snapback]

Skulle vel bli som å dra til blasted lands nå , man gidder ikke det man henger forstsatt i TH.

Vi vil nok drepe de nye elitene som dropper mer.

:yes:

Lenke til kommentar

for alle skal ha potions og kjøper gull for å lvl fortere?

på en annen side vil det jo være 10000 flere folk som grinder og ah vil være full.

Hvor stort er outland, tenk deg alle på din server i i samme land , vil være 145 spillere pr kvadrat mm.

Lenke til kommentar
5000g? du  kødder no?:p

er d en ting jeg hater med wow, så er d all den farminga-.-

kjøp gull som jeg gjør! bare 200kr for 1000g:D, hva hadde blizz regna med? at vi skal bruke spilletida vår på farming?

7183250[/snapback]

Kjøp av gull er patetisk :/

og, IKKE si at du er Zaptoz fra talnivarr? :S:S

Lenke til kommentar
HAHAHA :b

Det var nok han jeg tenkte på. Zaptoz har ekstremt dårlig rykte på Talnivarr serveren. Alle ser på han som en fryktelig kid. Og han går faktisk å bruker de gloves of hypnotic flame. Engelsken hans er helt tåpelig. ja. Og han er banned fra wow forums ^^

men, sorry for offtopic

7188417[/snapback]

Zaptoz FTW:p men vart lei av å gå rundt å vær tard-.- slættan for non uka sidn.

Endret av Zaptoz
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...