j1s^ Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hei. Jeg har problemer med en pc hvor jeg prøver å legge inn windows. Etter jeg har formatert ,kopiert over filer fra cd, restartet og får opp windows skjermen hvor det står "setup is being restarted......" hører jeg ett lite klikk fra pc'n og blåskjerm med beskjed kommer opp: "STOP: c000021a {Fatal System Error} The Session Manager Initialization system process terminated unexpectedly with a status of 0xc0000034 (0x00000000 0x00000000). The system has been shut down." Har prøvd med 3 forskjellige harddisker og 2 forskjellige windows cder. Hva er galt og hva kan gjøres? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Først å fremst, er CDene orginale? Prøv å bytt litt rundt på ram brikkene, bytt rundt på CD/DVD spilleren. Lenke til kommentar
j1s^ Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Først å fremst, er CDene orginale?Prøv å bytt litt rundt på ram brikkene, bytt rundt på CD/DVD spilleren. 7183746[/snapback] Nei, har prøvd orginalcd og skiftet på rambrikkene, og fortsatt fungerer det ikke. Den streiket jo bare plutselig en dag, hvor jeg prøvde å boote windows men det kom bare opp en kjapp blåskjerm som jeg ikke fikk lest, så startet den på nytt. Nå funker det ikke med noe. Utrolig irriterende Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Feil i minnesektoren på hovedkortet kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå