Kadmium Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Har ikke sett deg så veldig mye her på forumet, men jeg får gratulere så mye med tittelen alikavel. Håper du dedikerer mye av tiden din til å holde orden på forumet, og kanskje mest spilldelen. Dette forumet har behov for flere dedikerte brukermoderatorer, så det faktum at stadig flere brukere får tittelen Brukermoderator synes jeg er helt topp, så lenge de gjør det de er satt til å gjøre. Sist, men ikke minst; gratulerer! Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Grattis. har sett en del til deg, og du gjør en flott jobb Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Grattis Nordoleum! Har sett en del til deg vetts, du har jo svart i showcasen min! *kosepå* Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Virker som et fornuftig valg, grattis Nordoelum! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Gratulerer! Jeg kan personlig gå god for denne mannen, både irl og online. Godt valg. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Gratulerer. lykke til i jobben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg