Irminsûl Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Tasten som tilsvarer tilde (~) på norske tastatur (|), fungerer ikke. Jeg får heller ikke valgt dette i spillet. En annen ting: Auto-walk (caps) fungerer heller ikke -- vet det har gjort det før, men ikke nå. Noen som kan hjelpe meg? Fant ingenting nyttig i morrowind.ini. Endret 30. oktober 2006 av Monster Lenke til kommentar
snarius Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Er det kanskje den knappen til venstre for 1? Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Ja, det var den jeg mente med "(|)", men den fungerer ikke. Jeg har spilt dette spillet før, og da har både konsollen og auto-walk fungert, men ikke nå. Jeg har ingen problemer med tastaturet i andre spill. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) såvidt jeg husker SKAL faktisk console være ved (|) men jeg tror også du må skifte noe i ini.filene...så der kan jeg ikke hjelpe desverre. autowalk med meg er vertfall (Q) MvH xitto~ Endret 1. februar 2007 av xitto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå