reds Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Hallo! Jeg har i en annen tråd her lagt ut bilder fra min Polentur med Hvite Busser. Her er et bilde jeg også ønsker litt kritikk på. Dette er da et bilde fra barnebrakkene i AuschwitzII-Birkenau. Dette er den største utryddelsesleiren i verden. Bildet er tatt med - faktisk - min SE w810i-telefon. http://i9.photobucket.com/albums/a58/mariuse/Help.png Er fornøyd, siden dette er tatt med mobil. Etterredigeringen som er gjort, er litt skyggelegging her og der, farger og kontrast. Kritikk? Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Synes det var veldig uklart, men som du sier, det er jo tatt med mobil. Motivet derimot, er det ingenting å si på! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Hva står det egentlig? Bildet var fint det, men kvaliteten står ikke i stil med resten. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Tror det står 'help' ellernoe. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Det tekniske var ikke det beste. Jeg tror jeg ville kommet meg mer i front, og ikke fra siden. Allikevel er dette et veldig sterkt bilde. Et av de sterkeste bildene jeg har sett paa lenge. Dette er vel det bilde gir oss en lang historie. Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Jeg jobber med en oppgave fra denne turen jeg har tenkt å legge ut her, med noen bilder. Der vil jeg fortelle om hvor dette bildet er tatt osv. Må bare få skrevet den ferdig først. Endret 30. oktober 2006 av Marius E Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Bildet mister litt da det er ganske åpenbart at skriften ikke er autentisk.. Du som har rissa inn eller? Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Nei, det stod der slik når jeg kom. Har mine tvil om at det har sått slik siden krigen, men jeg tenker heller på budskapet i bildet. Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Det er vel skrevet av noen i klassen din tenker jeg. Men hva er det egentlig du har tatt bilde av? Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Det der er en murstein som sitter i en av barnebrakkene i Auschwitz-Birkenau. Denne var plassert innunder en av køyene mot vinduet. Står forøvrig i førstepost. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Naar jeg tenker meg om saa er det helt klart at ordet "help" ikke sto der orginalt, siden de ungene mest sannsynlig ikke snakket engelsk. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Naar jeg tenker meg om saa er det helt klart at ordet "help" ikke sto der orginalt, siden de ungene mest sannsynlig ikke snakket engelsk. 7187024[/snapback] Kan jo hende de kunne engelsk... men tviler på at det stammer fra krigen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå