mau5trap Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=69656 topic sier det meste.... tror dere denne PCen kan klare age of connan når det kommer? Og i så fall... Vil den takle det uten problemer, og jeg kan kjøre med top grafikk og høy fps, eller vil den slite? Jeg har ikke så mye peiling på hardware, og hvertfall ikke når det kommer til lap topper Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 ja,det vil den nok Lenke til kommentar
etcreature Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Vil nok kunne kjøre AoC, men sannsynligvis kun på lav til moderat kvalitet i native oppløsning på denne skjermen da AoC ser ut til å bli et ganske tungt spill grafisk sett.... Uten at jeg har sett noen konkrete system reqs for spillet enda... Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 vet at den bare har 14440x900. Men vil jeg kunne kjøre f.eks terrain texture på max da, uten at maskinen begynner å slite fps messig? Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 hmm... ingen som veit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå