Andreas3625 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 når jeg kom hjem fra skolen idag ville ikke pc'n starte. når jeg starter pc'n så begynner alle viftene å gå for fullt. det kommer 4 pip fra pc'n. så er bare skjermen helt svart. Det er bare viftene som går. Hva kan være feil? . trenger svar. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Denne siden har oversikt over Post Error Codes (pip-koden ved oppstart): http://www.pchell.com/hardware/beepcodes.shtml Lenke til kommentar
Andreas3625 Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 det er 1 langt pip og 3 korte. jeg har Asus A8N32-SLI Deluxe hovedkort. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hvis du har Ami-bios betyr det: 1 Long, 3 Short Beeps You've probably just added memory to the motherboard since this is a conventional or extended memory failure. Generally this is caused by a memory chip that is not seated properly. Reseat the memory chips. Hvis du har Award-bios må du se på hjemmesidene til hovedkort-produsent. Manualen til hovedkortet skal også forklare hva pip-kodene betyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå