Gå til innhold

Morrowind hakker fælt på ny maskin

Anbefalte innlegg

Når jeg spiller Morrowind ligger jeg i ca. 10 fps med alle grafikkinnstillingene på bunn. Maskinen burde være rask nok (se signatur).Har prøvd et par andre spill, CS, Heroes of might and magic 3, red alert 2, Battlefield 1942 og de funker helt knall. har oppdatert skjermkort drivere.

Er det noen som vet hva som er feilen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fikk litt over 13k i 3Dmark 2001 SE, har bare oppdater skjermkort- og musedriverne, er det noe annet jeg burde oppdatere?

det med morrowind er kjemperart, får ca. 20 fps med grafikken på bunn med familie pc'n. (se signatur)

Skjermkortdriverne mine er:

Driver Date: 15.08.2002

Driver Version: 6.13.10.6166

sier windows.

[ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-11-09 16:23 ]

Lenke til kommentar

LOL! Problemet var bare at jeg tok opp med fraps! merka det da jeg skulle sjekke fraps log'en og ved siden av den lå der en 1,3GB stor film :smile: Nå funker det relativt fint, kjører på ca. 30 fps. med 1024x768 med shadows og view range ca. på midten. Synes det er litt lite men.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-09 21:39, skrev heraldo:

har du integrert lydkort?

med integrert lydkort fikk jeg 10 fps i mafia, hev inn en soundblaster 128, fikk 30-40 fps..

har integrert lydkort ja, nettverkskort også hvis det har noe å si. går bort og stjeler et lydkort fra den gamle pc'n nå. :smile:

Lenke til kommentar

no_cd er ikke noe ulovlig, det har jo ikke noe direkte med warez og gjøre, det er laget med tanke på at spill som oftest virker bedre når maskinen ikke trenger og lese fra cd-rommen, det vil forbedre fps og generelt gjøre spillet raskere (loading av brett, textures, osv.)

Lenke til kommentar

Corn: Det kan du få vite en annen dag. Jeg satt lydkortet ned i hovedkortet og en så plugga jeg inn en ledning som så ut til å passe. Den andre pc'n hadde nemlig en helt lik ledning (så det ut som for meg), men de gikk forskjellige plasser, men det glemte jeg å sjekke. Jeg starta opp, windows fant lydkortet og alt virka fint, til det sa poff! Jeg skrudde av pc'n så kjapt jeg kunne, og fant ut at det lukta jevlig svidd og at den ledningen gikk rett til PSU'en.

:grin: Jeg er dritsmart!

PS. tror ikke at noen andre komponenter ble ødelagt, ting funker jo greit og det lukter bare svidd av lydkortet.

igjen: jeg er dritsmart!! :grin: :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...