Evelen Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hallo, jeg har nå et kontaktsjema på min hjemmeside Datasiden.moo.no. Det lyder slik: <br> <br> <B>Kontaktsjema</B> <br> <br> <form action="http://anto91.com/datasiden/send.php" method="post"> Navn: <input type="text" name="Navn" size="30"><br><br> Epost: <input type="text" name="epost" size="30"><br><br> Emne: <input type="text" name="emne" size="30"><br><br> Melding:<br> <textarea name="tekst" cols="30" rows="10"></textarea><br> <input type="submit" name="submit" value="Send"> </form> Dette sender mailen via en annens server, nemlig "http://anto91.com/datasiden/send.php" som dere ser. Send.php som ikke liggger på min server ser slikt ut, den kan jeg ikke endre. <? $navn=$_POST['navn']; $epost=$_POST['epost']; $emne=$_POST['emne']; $tekst=$_POST['tekst']; mail('[email protected]', $emne, $tekst, "From: $navn <$epost>"); ?> Din Epost merket "<?print"$emne";?>" er nå sendt!<br> <br> <a href="kontakt.php">Tilbake</a> . Siden Jeg ikke kan PHP så har jeg ikke lykkes i å endre scriptet slik jeg vil ha de, jeg skal nemlig ha et "send in nyhet ol"-script. Slik ca skal det se slik ut: Du trenger ikke tenke på layout, bare å få det til og funke. Håper noen gidder og gjøre dette Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Da må du nok endre i send.php. Dessuten så kan man ikke lage skjemaer i php, men html Lenke til kommentar
Evelen Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Da må du nok endre i send.php. Dessuten så kan man ikke lage skjemaer i php, men html 7182784[/snapback] vel, html, i et php dokumentok, hvordan skal send fla endres da? Endret 30. oktober 2006 av Evelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå