Maroder_S Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hva får man hvis man krysser en mus og en telefon? Jo, Mousefone - som er en kombinert mus og Skype-telefon. Les mer 1 Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Grei test, men kanskje litt unyttig siden den ikke engang finnes i Norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Den musa kommer alldri til å havne på pulten min, så det er sagt. Endret 30. oktober 2006 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
.dat Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Vil denne fungere med andre programmer som MSN? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det er ikke et triks slik at du holder inne 0 for å få + ? Eneste bruksområdet hvor jeg ser denne musa som praktisk er på en laptop, men selv der er den langt fra optimal. Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 problemet med denne er såklart at det er kjekt å kunne surfe på nettet mens man pjatter med noen. mener selvfølgelig at man må ha tilgang til mus slik at man kan bla i prosjektene man snakker om. Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det er ikke et triks slik at du holder inne 0 for å få + ? Eneste bruksområdet hvor jeg ser denne musa som praktisk er på en laptop, men selv der er den langt fra optimal. 7182732[/snapback] Du kan også bare skrive 00 som går for +. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Om du vil ringe internationalt på en vanlig telefon fungerer det ja, men så vidt jeg forstår er det ikke det som er situasjonen her, men heller at skypeprogrammet lokalt på din maskin bruker forskjellige oppringingsmetoder etter hvordan du tarster inn nummeret. Om 00 fungerer i den situasjonen her jeg ingen fanaring om. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 må jo høres fælt ut for stakkaren du prater med hvis du sitter å skuffer på musa samtidig som man har en samtale. "skrap skrap klikk klikk" Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Skikkelig udugelig produkt En egen usb-telefon for skype hadde vært mer nyttig slik jeg ser det - bruker gjerne skype i sammenheng med noe du gjør på pcen, f.eks bare slit å finne frem skjemaer og lignende mens du snakker i denne "musetelefonen" Lenke til kommentar
Tean Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Er det noen som har testet tastaturet med telefonrør som Clas Ohlsons selger? Lenke til kommentar
Kefsp Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Fint at musa var bra i hvert fall! Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Dette produktet kan jo passe meget godt sammen med en laptop. Til stasjonær pc så ville jeg nok ha hatt headsett ja men til en laptop så er det jo ypperlig. Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Etter en tids bruk fant vi likevel ut at musen/driveren ikke var helt problemfri. Når vi skulle se på musikkvideoer fra YouTube (ikke relatert til testingen) kom videolyden plutselig fra musen. [...] Dette skyldtes at Windows plutselig hadde satt opp musen som et standard lydkort etter at vi skiftet USB-inngang. Det er vanskelig å si om feilen skyldes driveren eller Windows. Dette er Windows sin feil. Windows setter av uante årsaker siste innstallerte lydkort som aktivt. Dette er enkelt å teste, siden Windows synes at en USB-enhet er unik avhengig av hvilken USB-port den settes inn i. Så for å innstallere Mousefone på nytt er det bare å sette den i en ny USB-port og Windows skal både innstallere drivere til den på nytt og sette den som aktiv. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Så kos at HW.no ikke bare har seriøse artikler. Likte denne artikkelen jeg. Men jeg kommer aldri til å kjøpe produktet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Men jeg kommer aldri til å kjøpe produktet. 7192765[/snapback] Det er du ikke alene om Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Det snakkes mye om at mus er svært lite renslig - og en kjent smittekilde. Jeg betviler derfor om det er god hygiene å plassere knappene der du snakker i telefonen. Men hey - hvem bruker slikt? Høyttalerhandsfree er tingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå