int20h Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Maskinvareleverandørene leverer ulike typer av serviceavtaler sammen med sine servermodeller. Hvilken betydning har de egentlig i praksis og hvilke punkter er viktig å tenke igjennom? Les mer Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Jeg har vertfall nytt godt av serviceavtaler. Eksempel: Vist det er noe som er tatt kvelden er det bare å ringe til levrandøren som står på døra så fort dem har fått tak i nye deler. Dette sparer meg for mye mas å pes Endret 30. oktober 2006 av haddis Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 En veldig intresant artikkel. Er ganske mange viktig spørsmål man burde ha svaret på før man går til det steg å sier ja/nei til en serviceavtale. Lenke til kommentar
orange Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Kan være greit å vite at enkelte leverandører har bakoveravtaler med produsenter som sitter på tung erfaring og innsikt. Ekspertise du ikke vil ha tilgang til uten avtale, har selv jobbet med Sun og Cisco avtaler og en del av tryggheten til kundene var å ha tilgang til Sun og Ciscos "egne" folk. Da er det kanskje ikke så rart heller hvis utbedring skjer av en "virtuell person" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå