MrBjoern Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Da var XP instalert og jeg sitter fint i det, uten nettverk, uten mulighet til og instalere nye programmer, uten Windows Media Player (og andre programmer som følger med) Selve instalasjonen gikk greit, det kom ingen feilmeldinger eller lignende. Jeg fullførte instalasjonen og startet maskinen, alt gikk bra, helt til jeg skulle komme meg på nettet. Jeg må instalere nettverket (greit nok, hadde det ikke vært for at det ikke går og instalere nettverket) Når jeg skal instalere enkelt programmer får jeg beskjed om at jeg ikke har rettighetene til og kjøre programmet (litt rart, for jeg er logget inn som admin ) En annen ting jeg lurte på er hvordan jeg instalerer driverene til hardware maskinen ikke finner? Er lenge siden jeg har brukt Windows så slikt har gått litt i glemmeboken. Håper noen kan hjelpe meg med dette, da det er utrolig irriterende med en maskin som ikke virker. BTW: Leste et sted at det kan være ram'en som har tatt kvelden, er dette en mulighet? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Har du installert drivere til nettverkskort? Det pleier å følge med en CD til hovedkortet, den legger du inn så pleier det å starte automatisk og du får menyer hvor du velger hva du skal installere. Hvis du trenger mer hjelp så må du opplyse om hva slags hardware du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå