Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Svart skjerm med oppstart

Anbefalte innlegg

Når jeg starter maskinen hører jeg viftene gå som normalt men det skjer ingenting på skjermen(Det bare står "No signal")

Jeg hadde den på reperasjon for bare 3 dager siden, å da skulle de liksom ha fikset problemet, men de skal sikkert ha rundt 3-4 tusen++

¨

For en stund siden hadde jeg problemet at Skjermen plutselig ble svart.

Har prøvd anna skjerm.

Har hadt PCen i ca 3-4 år. Skifet skjermkort for ca 6måner siden.

Noen forslag, eller noen som har samme problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har hatt samme problem, og har fått det igjen

eneste svar er enten å få reparert HKet eller å få ett nytt ett

det med CMOS,bytting av jumpere,bytting av CPU,harddisk,PSU, hjelper ingenting :/

men du kan jo si hvilke specs du har, det kan ver noe av det som ikke hjalp for meg hjelper for deg!

7182719[/snapback]

Jeg er ikke akkurat noe PC pro men ka er specs??

Lenke til kommentar
dine data komponenter, hva slags skjermkort,cpu,psu osv...

7183310[/snapback]

Har hatt samme problem selv. I mitt tilfelle var det strømforsyningen. Alt startet opp som normalt, men svart skjerm og "No signal". Trodde først det var skjermkortet da jeg har flere skjermer jeg testet. Sendte skjermkort inn, men ingen feil.

Testet med annen strømforsyning og alt funket fint. Hvis du tilfeldigvis har Antec kabinett med medfølgende strømforsyning er det nesten garantert dette som er problemet, da jeg har flere erfaringer med feil på disse :thumbdown:

Lenke til kommentar

jeg har gjort det jah, flere tusen ganger, helt riktig, latt andre pro's gjør det og, også jort det der med jumperen

men akkurat nå, med det nye HKet så gjore jeg det bare en gang, så gadd jeg ikke mer...

men han andre duden, det kan være svaret på problemet hans, eller så har han det samme som meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...