Hansemann92 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Hei! Jeg lurte på om det fantes et program som gjorde så jeg kan boote både windows og linux. Sånn så jeg bare trykker på en knapp så skifter den liksom til linux. Fins det? Endret 5. november 2006 av Gamer30 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det finnes i bøtter og spann, både kommersielle (f.eks Acronis) og gratis. Har ingen bestemt å anbefale, her ser du et søk på Google: http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=f...ger&btnG=Search Lenke til kommentar
Hansemann92 Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Det finnes i bøtter og spann, både kommersielle (f.eks Acronis) og gratis.Har ingen bestemt å anbefale, her ser du et søk på Google: http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=f...ger&btnG=Search 7182774[/snapback] Var ikke helt det jeg lette etter... Jeg leter etter et program så jeg kan boote både linux og windows xp samtidig. Så jeg kan bare trykke på en knapp eller noe sånt så bytter den fra Windows til linux uten å reboote. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Nja, tviler sterkt på at det går ann siden det er to forskjellige operativsystmer. Evt. kan du jo bruke Wine eller Cedega om du skal spille. Lenke til kommentar
Hansemann92 Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Nja, tviler sterkt på at det går ann siden det er to forskjellige operativsystmer. Evt. kan du jo bruke Wine eller Cedega om du skal spille. 7183487[/snapback] Det går i OS-X men så er jo jeg Windows/Linux bruker da... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hmm, er det virtualisering du ønsker deg? Slik som Vmware. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Du kan kjøre ett av OS'ene på en virtuell maskin. Jeg har installert Ubuntu på en virtuell maskin under Windows XP ved hjelp av Vmware. Da kan begge kjøre samtidig. Vmware Server er gratis, så det er bare å prøve. Lenke til kommentar
Mako Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Lurte på om mulig å koble feks vmware server opp mot en fysisk harddisk? da jeg skal prøve å gjenopprette en harddisk pga virus, lurte jeg på om jeg kunne starte denne windows harddisken ved virtualisering, å søke gjennom hele greia med "host" PC-en ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå