Gå til innhold

FEST video der gutter gjør det noen bruker og gjør

Jigsaw V

Anbefalte innlegg

Dette er en video som jeg har laget etter at jeg hadde vært på fest.

Og på festen skjer det ting som enkelte gutter gjør.

Lagde videoen med Windows MovieMaker, ressultatet kan jo snakkes om, men jeg synes den ble ganske så stilig jeg.

Hva synes dere?

Litt for mye av det enkelte gutter gjør?

Filmene og bildene ble tatt fra min Nokia N70 i høyeste kvalitet (MP4).

Endret av narutofan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som ikke forstod meninga med filmen?

7182295[/snapback]

Hva? Ser ingen andre poster?

Jeg skjønner da. HEHE. Men skulle ikke skremme dere til og ikke se på den videoen da.

DET ER IKKE SEKSUELT INNHOLD.

Si noe hva jeg kunne ha gjort med videoen mer viss dere har lyst.

STEIKE, allerede 21 stk som har sett på den. La den ut for ca 12 timer siden.

Og har just begynt og reklamere for den (hehe).

Endret av narutofan
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som ikke forstod meninga med filmen?

7182295[/snapback]

er vel noen som har vert på fjortiss fest :p

7182366[/snapback]

Hehe. Ja da er de barnslige alle sammen, vi er fra 19 år og oppover, jentene lå på rundt 16 år. :w00t:

Det tok ei stund før festen "Tok av" slik som dere ser på videoen. :dribble::ermm:

Før vi kom oss til fyrn som bor i huset var vi oss en anna venn av meg, en dude der (første party plass) spydde i sofaen på alle klærne sine. Han fikk bytta litt oss han duden vi var først oss, pluss at han brukte min venns (dude) tannbørste.

jaada. Men det var da for det meste Jentene som var fullest på den første plassen jeg var på (2 jenter spyr + en anna dude). :thumbup:

Lenke til kommentar
Oioioi. Megainteressante greier, dette her.

7182394[/snapback]

Sluttet egentlig å se etter jeg så 3 gutter i en seng...

7182408[/snapback]

Alså kanskje jeg sprita det litt opp med filmen da, men det skjedde egentlig "veldig" lite på festen, var egentlig en kjedelig fest.

Det med at det var 3 dudes i ei slik billig seng (slik man slår opp til gjestene) så var det bare at de ble dytta dit.

Oppsumering: Det var egentlig lite homo stuff som skjedde og er glad for det.

Lenke til kommentar
Jeg krysset ut da jeg leste beskrivelsen om at dette var ifra Myre. Jeg har selv bodd i Alvsåg, 1mil fra Myre. Ingen av de stedene er verdens navle, for å si det sånn.

Kunne risikere at jeg kjente noen også. :no:

7182553[/snapback]

Såe jeg skal fjerne at det var i fra myre da? Fjerne også at det var i fra norge? Skal jeg sladde språket og den norske musikken?

Vanskelig. Men Myre VS alsvåg er ingen verdens navle. Hmm tro om jeg skal skrive OSLO i stedet da. Da får jeg kanskje mange flere seere (halvparten av norges befolkning bor i en radius av 150km rundt oslo).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...