Ni kon Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Da nærmer vi oss et nytt år. Tenkte vi kunne poste 2007 kalendrene her. Mine kalendere fra Private og Vivid postes ikke her, så tenk litt på innholdet før dere poster... Kylie Minogue: Forsiden Januar Februar Mars April Mai Juni Juli August September Oktober November Desember Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hva i alle dager skjedde med den deilige dama du hadde som avatar?! Jeg krever en forklaring! ;-) Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Så lenge jeg husker har han hatt den hunden og antageligvis seg selv Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hmm... mulig jeg tenker paa avataren til han fyren her, naar jeg tenker meg om: https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=13148 Men men, samme det. Skaff deg digg dame som avatar, eller noe, er vel budskapet her ;-) (evt. selv selv sammen med bikkja, det kan ogsaa funke fint.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå