Gå til innhold

Billig telefon med Young Talk?

µT.

Anbefalte innlegg

Heisann!

Mitt Young Talk abb. går ut nå snart, og jeg tenkte da jeg skulle utvide min mobilsamling til 15 mobiler. Det jeg tenkte på da var å skaffe meg en mobil som ikke er så dyr med Netcom Young Talk. Noen som kan anbefale en relativt god mobil som går ann å bruke? Og som ikke koster meg skjorten?.. :)

Steffen. :fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det det ja?!. :blush: Hehe.. Sorry.. Jeg glemte det ja!.. Skal vi se.. La oss si at jeg aksepterer alt fra 1kr til ca. 2000kr...Trenger ikke være noe avansert telefon altså.. Har nok av de.. Tenker på noen telefoner som er heldig med designet, og det finnes gode muligheter for modding.(modifisering) ( slik som Motorola'ene)

Lenke til kommentar
Ville anbefalt deg å kjøpe k610i med Djuice Control til 299kr. Stort billigere kan du umulig få det, i tillegg er Control 50 øre billigere på ringepriser.

7183406[/snapback]

Såpass!.. Det var slettest ikke gale!.. Skal ta en titt på den da!.. Men for all del, har dere noen andre forslag, så er det bare å si ifra.:p

Lenke til kommentar
Vet du hva den koster med Young Talk?...:)

7184188[/snapback]

Den koster 1690,- med YoungTalk via NetCom sin shop

Har YoungTalk selv, men om det er sånn at det er billigere og ringe med Controll, så ville jeg valgt det..

Og så får du den med Telenor Controll for 1299,- på Telenor sin webshop

Og SE 610i får du til 1,- på Telenor sin webshop med controll

Endret av Jacobsen_Andreas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...