_norse_ Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Play-Asia har gjort det eneste rette og kansellert alle PS3 forhåndsbestillingene. Fra Eurogamer: Following the closure of Lik-Sang last week, fellow online retailer Play-Asia.com has told customers reserving an import PlayStation 3 that their preorders have been cancelled. In an email sent out to consumers yesterday, Play-Asia cited "licensing and distribution limitations" as the reason for the cancellations. Sonys kamp mot importering ser ut til å lykkes. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Play-Asia har gjort det eneste rette og kansellert alle PS3 forhåndsbestillingene. Fra Eurogamer: Following the closure of Lik-Sang last week, fellow online retailer Play-Asia.com has told customers reserving an import PlayStation 3 that their preorders have been cancelled. In an email sent out to consumers yesterday, Play-Asia cited "licensing and distribution limitations" as the reason for the cancellations. Sonys kamp mot importering ser ut til å lykkes. 7182114[/snapback] Haha, kjipt for de som har bestilt der. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Mer konsoller til Japanerene og nord amerikanerene. Hadde jeg bodd i japan og usa hadde jeg vært fornøyd. Hadde jeg forhåndsbestilt ps3 på Play-asia hadde jeg vært sur. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Det er bare et selskap vi kan være sure på for dette, og det er Sony Selvom jeg ikke har noen bestillinger der, syntes jeg det er veldig kjip at de la ned Liksang.com for de som kjøper der Endret 30. oktober 2006 av master_al Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Er vel litt mer bekymringsfullt at de ikke eksporterer spill heller. Fra Assassin's Creed-siden: This item is not available for shipping to# European Union # Iceland # Liechtenstein # Norway Hva er vitsen med regionfrie spill når man ikke kan importere de? Endret 30. oktober 2006 av Brakara Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Er vel litt mer bekymringsfullt at de ikke eksporterer spill heller. Fra Assassin's Creed-siden: This item is not available for shipping to# European Union # Iceland # Liechtenstein # Norway Hva er vitsen med regionfrie spill når man ikke kan importere de? 7182313[/snapback] Du kan importere de, bare ikke før de er utgitt i det landet det blir importert til Hvorfor? Spør Sony, er de som har fått en paraply opp bak... Lenke til kommentar
Epik Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det er bare et selskap vi kan være sure på for dette, og det er Sony Selvom jeg ikke har noen bestillinger der, syntes jeg det er veldig kjip at de la ned Liksang.com for de som kjøper der 7182297[/snapback] det er ikke sony som har funnet på dette med regionskontrollerte produkter og reglene rundt det. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) det er ikke sony som har funnet på dette med regionskontrollerte produkter og reglene rundt det. jaha, og hvorfor står det på Assassin's Creed PS3 version og ikke Xbox 360 da? Endret 30. oktober 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 det er ikke sony som har funnet på dette med regionskontrollerte produkter og reglene rundt det. 7182368[/snapback] Så hvorfor er det mulig å importere Xbox 360 spill derfra da? Lenke til kommentar
Epik Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) regler er til for å brytes? poenget er uansett, som sagt, skjønner ikke at jeg må gjenta dette, AT SONY IKKE HAR FUNNET PÅ DETTE MED REGIONSKONTROLLERTE PRODUKTER OG REGLENE RUNDT DET. hva er vitsen med regioner på produkter hvis de likevel skal flyte rundt fritt over hele verden? Endret 30. oktober 2006 av Epik Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) This item is not available for shipping to # European Union # Iceland # Liechtenstein # Norway Hva er vitsen med regionfrie spill når man ikke kan importere de? 7182313[/snapback] Du kan importere de, bare ikke før de er utgitt i det landet det blir importert til Hvorfor? Spør Sony, er de som har fått en paraply opp bak... 7182344[/snapback] jaha, og hvorfor står det på Assassin's Creed PS3 version og ikke Xbox 360 da? 7182398[/snapback] Muligens at jeg misforstår spørsmålet ditt, men kan det være på grunn av PS3 er laget av Sony kanskje? Edit: Jaha, ser ut som om forum har litt problemer med quotes i dag. Endret 31. oktober 2006 av Alastor Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) jaha, og hvorfor står det på Assassin's Creed PS3 version og ikke Xbox 360 da? 7182398[/snapback] Muligens at jeg misforstår spørsmålet ditt, men kan det være på grunn av PS3 er laget av Sony kanskje? 7182484[/snapback] jeg quotet feil Endret 30. oktober 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Aaahh, da så ^^ Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Du får ikke kjøpt noe som er laget av Sony fra Play-Asia. Hvis du bor i Europa. Sony er rett og slett urolig sære. Rakker ned på sin egen fans. Heldigvis er jeg ikke Sony fan. Eneste Sony tingen jeg har er PSP. De er det dummeste kjøpet jeg har gjort. Ubrukelig Spill mener jeg. Edit: Noe engelsk var blanda inn. Nå Helnorsk Endret 30. oktober 2006 av Pc Lynet Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 AT SONY IKKE HAR FUNNET PÅ DETTE MED REGIONSKONTROLLERTE PRODUKTER OG REGLENE RUNDT DET. 7182481[/snapback] Men spillene er jo regionsfrie! Forøvrig fint om du ikke hyler. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Sony kan markedsføring vet dere! ...Not Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 regler er til for å brytes? poenget er uansett, som sagt, skjønner ikke at jeg må gjenta dette, AT SONY IKKE HAR FUNNET PÅ DETTE MED REGIONSKONTROLLERTE PRODUKTER OG REGLENE RUNDT DET. hva er vitsen med regioner på produkter hvis de likevel skal flyte rundt fritt over hele verden? 7182481[/snapback] Det virker da mer som det er en Sony ting å nekte folk å importere regions frie ting før de blir lansert i området det blir importert til. Microsoft ser jo ikke ut å bry seg nevneverdig, eller har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
Epik Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 microsoft har en helt annen policy, de lar det være opp til utgiverne av spillet om spillet skal regionkodes eller ikke. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 At PS3 import blir stoppet kan jeg egentlig forstå, men Brakara nevnte spill også, og dette må jeg nesten se meg uvitende til. Disse er jo regionsfrie, og vil spille like bra på en japansk PS3 som en europeisk. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det er bare et selskap vi kan være sure på for dette, og det er Sony Selvom jeg ikke har noen bestillinger der, syntes jeg det er veldig kjip at de la ned Liksang.com for de som kjøper der 7182297[/snapback] Teknisk sett, skal vel alle følge de rettningslinjene som Sony har satt på sine produkter. Som igjen du godtar da du kjøper dette. Gjelder det andre regler, eller lover hvor du bor, er det vel forsåvidt greit. Men utover det, har vel Play-Asia gjort det mest riktige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå