JKJK Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jepp... defapakke er konge! kunne ikke ha overlevd uten (vell... jeg gjorde det før da). Når det kommer til varmkjøring på lave gir er jo det vel og bra såfremt man ikke har for høyt turtall Det er dårlig sort når oljen er kald og smører dårlig. Bilen skal gå lett, uten å gå på for høyt eller lavt turtall. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 DEFA er et must, helt genialt nå på vinteren.. Har lyst på fjernkontroll og batterilader til min, men det får heller være inntil videre.. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Får ta det i bruk DEFA-en nå. Har investert i bilpressening, det funka bra, null is og all snøen velta jeg bare til side. Denne skal brukes framover, lett! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg fikk en slik bilhatt av bestefar, men den var desverre litt liten til 9000, så jeg bruker den lite ... Er et prakk å få til å sitte på ordentlig. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Bilen står for tiden i oppvarmet garasje både hjemme og på jobb... Jeg skal innrømme at jeg godter meg litt hver morgen og ettermiddag når jeg kjører til og fra jobb når jeg ser folk stå å måke og skrape fram bilene sine når de er blitt nedsnødd over natten / dagen. Det laver faktisk ned akkurat nå. Men jeg har jo en liten kost som brukes når jeg må parkere ute i snøføyken en sjelden gang. Før jeg kjøpte meg leilighet med tilhørende oppvarmet garasje, parkerte jeg på gata i Oslo. Da var det så ille innimellom at jeg måtte ha snøspade i bilen for å komme inn og ut av parkeringene. En gang med måtte jeg til og med ringe Falken for å få tauet meg opp fra parkeringen (snøfonna). Og ikke glem at 2 ganger i året feies / måkes gatene i Oslo og bilene taues inn an mass om du ikke passer på. Aldri mer!! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 I dag lot jeg bilen gå på tomgang i 20 minutter før jeg kjørte. Golf 3 diesel. Var 22 blå her jeg bor, mindre trivelig ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå