VikinGz Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Les dette: http://www.t-a.no/apps/pbcs.dll/article?AI...HETER/110300104 Er noen togoverganger med bomm bare bløff? Lurer på om det fins mange slike i norge! Hva mener du? Endret 3. november 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det er nok en del av slike i Norge ja. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Skremende at de ikke går ned... toge har vell liten sjanse og stoppe viss folk ikke legger merke til at det kommer. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Svinsås lover at folk skal være på plass ved overgangen allerede i dag tidlig for å sjekke bommer og signalsystem. – Vi har full forståelse for at folk i området reagerer når slike ting skjer. Vi skal sjekke anlegget vårt framlengs og baklengs og gå grundig til verks, lover Svinsås. Godt de tar det seriøst, men de har vel strengt tatt ikke noe annet valg... Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 jeg kikker alltid et par ganger ekstra til siden når jeg krysser en togovergang, man kan ikke ta det forgitt at elektronikken fungerer. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 "tog overgangen kjempe sikker" :roll: Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Nå skal man faktisk se om det kommer tog da før man kjører over sånne overganger uansett... Hvitt lys betyr ikke "Kjør" men "Klar, men du må se deg for først". Selv om man av prinsipp kan regne med at elektronikken skal funke og bare kjøre uten å se, er det klart hvem som vinner kampen mellom toget og bilen. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Uansett så har en personbil vikeplikt for tog uansett om det er bom eller ikke, så om det er feil på signalannlegget er i seg selv uvesentlig med tanke på eventuell skyldspørsmål. Så de som stoler blint på overganger burde kanskje tenke seg to ganger før de krysser neste gang. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hehe, når jeg kjørte langkjøringa mi, så jeg til begge sider før jeg kjørte over en overgang og da brøt det ut av trafikklæreren "DRITBRA! STOL ALDRI!! på NSB! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Hehe, når jeg kjørte langkjøringa mi, så jeg til begge sider før jeg kjørte over en overgang og da brøt det ut av trafikklæreren "DRITBRA! STOL ALDRI!! på NSB! 7212621[/snapback] Det er ikke NSB sitt utstyr, men Jernbaneverket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå