dezibel_26 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Hei! har en Intel Pentium D 920 2.8GHz Socket LGA775, 4MB, BOXED m/vifte Skal ikke denne dukke opp med to kjerner hvis jeg går på task manager og ser på cpu ytelse der?? Fint om noen kunne bekrefte dette.. Hilsen Ditten Endret 30. oktober 2006 av dezibel_26 Lenke til kommentar
dezibel_26 Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 er det ingen som vet svaret på dette? Lenke til kommentar
RBW Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Vent gjerne litt lenger før du bumper tråden din, du får ikke nødvendigvis svar på fem minutter selv om du kanskje forventer det. Sjekket at det ikke er noe kluss i BIOS? Finnes innstillinger på noen hovedkort som gjør at prosessoren fremstår som en enkelkjerne. Link. Lenke til kommentar
dezibel_26 Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 ok. Har sjekket på hovedkortet, kan ikke finne noe der altså. tror kanskje hk er defekt, onboard lan sluttet plutselig å funke etter ett lyn nedslag, mulig mer har røket på det? Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hei!har en Intel Pentium D 920 2.8GHz Socket LGA775, 4MB, BOXED m/vifte Skal ikke denne dukke opp med to kjerner hvis jeg går på task manager og ser på cpu ytelse der?? Fint om noen kunne bekrefte dette.. Hilsen Ditten 7181664[/snapback] Ja, det stemmer det! Sånn. Nå har noen bekreftet dette. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Har du nettopp bygget maskinen, eller har den ene kjernen "forsvunnet" fra task-manager? I mange tilfeller bør du reinstallere Windows, hvis du har oppgradert fra enkel til dobbelkjerneprosessor. Lenke til kommentar
dezibel_26 Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 jeg har hatt 64 bits windows, har nå reinstallert maskinen med 32 bit windows, den ene kjernen er blitt borte. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Har du i task manager valgt "one graph per CPU" eller "one graph, all CPUs"? Hva sier CPUz? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 jeg har hatt 64 bits windows, har nå reinstallert maskinen med 32 bit windows, den ene kjernen er blitt borte. 7215153[/snapback] Da 32-bits windows kom ut var det vel strengt tatt ikke påtenkt. Kanskje 32 bits windows ikke kan vise noe den verken støtter eller på tidspunktet den ble kompilert, visste om? Lenke til kommentar
CoolDuckie Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Da 32-bits windows kom ut var det vel strengt tatt ikke påtenkt. Kanskje 32 bits windows ikke kan vise noe den verken støtter eller på tidspunktet den ble kompilert, visste om? 7216717[/snapback] ?. Allerede NT 3.5 hadde støtte for dual CPU. Brukte selv dual Celeron med et ABitp hovedkort sammen med NT4. CoolDuckie Lenke til kommentar
K4F Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 hei hadde lignende prob med min 805D, fant en tråd med mulig løsning her , men det funkerte ikke på min ikke bootable win2k cd så jeg måtte mekke en iso med dette programet nLite som jeg forca acpi multithread pc, under unattended setup\general K4F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå