tovalb Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Skal ha meg en ekstra harddisk på 250 gig til rundt 600. Har sett på seagate og hitachi sine og lurer på om det er noen som har erfaringer med disse og kan anbefale noen av de? Andre merker jeg skal ta i betraktning? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Jeg kjøpte meg akkurat en 250 Gb Seagate Barracuda 7200.10, og ble skuffet over støynivået. Den har en (knapt hørbar) høyfrekvent lyd, som irriterer meg. Jeg ville valgt Hitachi. Edit: Andre merker ja: Samsung er jeg veldig fornøyd med. Endret 30. oktober 2006 av meeg Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg kjøpte meg akkurat en 250 Gb Seagate Barracuda 7200.10, og ble skuffet over støynivået. Den har en (knapt hørbar) høyfrekvent lyd, som irriterer meg. Jeg ville valgt Hitachi. Edit: Andre merker ja: Samsung er jeg veldig fornøyd med. 7181701[/snapback] Mener jeg har lest at dette er et problem på dem som er produsert i Kina, men ikke dem som er produsert f.eks. i Singapore. Jeg har kun Seagate, og ville antagelig valgt det også neste gang, men har lest at Samsung også er gode. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 min Hitachi 250gb fungerer utmerket, gå for den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå