Straffa Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det er ikke no budskap. Det er bare noe som er laget for å få oppmerksomhet, noe som det ser ut til at de har fått 7183601[/snapback] Den får nok ikke halvparten så mye oppmerksomhet som GoW traileren Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Her snakker man om en ps3 reklame og så greier noen å dra inn en GeOW trailer inn i tråden? Hvordan er det mulig? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Her snakker man om en ps3 reklame og så greier noen å dra inn en GeOW trailer inn i tråden? Hvordan er det mulig? 7183638[/snapback] Alt er mulig når det gjelder konsollkrigen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Den må sies å være et godt trekk iogmed at den har skapt diskusjon, på samme måte som låtvalget til Gears of War traileren gjorde at "alle" så den, for så å forsøke å legge til egen musikk. Men jeg er ikke noen stor fan av denne reklamen, jeg er ikke helt sikker på hvilken filosofi Sony kjører med PS3, men det kan da umulig være en god ting at den får folk til å briste sammen i gråt? <insert teit OH CRAP DID I SPEND MY MONEY ON THIS! og derfor gråter jeg-forslag> Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Her snakker man om en ps3 reklame og så greier noen å dra inn en GeOW trailer inn i tråden? Hvordan er det mulig? 7183638[/snapback] Fult mulig det Kan fint sammenligne denne med GoW traileren som har fått mye oppmerksomhet Lenke til kommentar
mESA Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 21 bruker(e) leser denne tråden (7 gjester og 1 anonyme brukere) Vel, reklamen var crap. Men den får no mye oppmerksomhet, noe som sikkert var planen med reklamen. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 21 bruker(e) leser denne tråden (7 gjester og 1 anonyme brukere) Vel, reklamen var crap. Men den får no mye oppmerksomhet, noe som sikkert var planen med reklamen. 7183741[/snapback] Spørs om vi kommer til å se den her i Norge Heldigvis Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Genial eller horribel? Hverken! "Reklame, move along" har min hjerne begynt å si til all reklame de siste årene. Å lete etter psudoartistiske meninger og bilder i noe som bare er laget for å overbevise meg til å bruke penger på et produkt er jeg langt forbi. Kynisk og kald? Tja, jeg slipper hvertfall å høre om Peter fra Leasy. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 vel, om man skal bruke 6000 kr på noe kan det vel like gjerne være på et produkt som får babyer til å grine? jeg er solgt -_- Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hater dokker... Først flirte jeg sånn halvveis, men så ble det bare skummelt. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ærlig talt, hva skulle dette forestille? PS3 makes Baby jesus cry? :!: Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Ærlig talt, hva skulle dette forestille? PS3 makes Baby jesus cry? :!: 7183845[/snapback] Nei det kan du lure på ikke vet jeg ihvertfall! edit. leif Endret 30. oktober 2006 av mX Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg syns reklamen var utrolig stilig jeg. Den fikk PS3 til å fremstå som en litt mer "voksen" konsoll, en mørk og kraftig en. Reklamen ga på en måte en slags respekt for maskinen, man får lyst til å prøve denne "kraften" men samtidig føler man at man må være litt forsiktig, ikke undervurdere den Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Jeg syns reklamen var utrolig stilig jeg. Den fikk PS3 til å fremstå som en litt mer "voksen" konsoll, en mørk og kraftig en. Reklamen ga på en måte en slags respekt for maskinen, man får lyst til å prøve denne "kraften" men samtidig føler man at man må være litt forsiktig, ikke undervurdere den 7183948[/snapback] Skal helt ærlig si at jeg ikke fikk samme følelse som deg Fikk lyst å se en skrekk film når jeg så dette her. Lenge siden sist Endret 30. oktober 2006 av avanore Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg syns reklamen var utrolig stilig jeg. Den fikk PS3 til å fremstå som en litt mer "voksen" konsoll, en mørk og kraftig en. Reklamen ga på en måte en slags respekt for maskinen, man får lyst til å prøve denne "kraften" men samtidig føler man at man må være litt forsiktig, ikke undervurdere den 7183948[/snapback] Skal helt ærlig si at jeg ikke fikk samme følelse som deg Fikk lyst å se en skrekk film når jeg så dette her. Lenge siden sist 7184077[/snapback] :!: Nei.. Men du må da være enig at det er litt artig med sånne reklamer da, med tanke på alle andre suppereklamer som man ikke enser en ekstra tanke rundt omkring. Denne her vekker ihvertfall et eller annet hos folk, om det er avsky eller begeistring. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Kul reklame, men fy for mye piss dere skriver her...skulle tro dere var noen drittunger hele gjengen. Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hmm... Vet ikke helt hva jeg skal si. Men den er iallefall ikke like creepy som den beryktede Super Mario Sunshine reklamen. :!: Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Likte den godt, syns det er bra at sony satser på filmer med et ganske utvetydige budskap. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Kul reklame, men fy for mye piss dere skriver her...skulle tro dere var noen drittunger hele gjengen. 7184133[/snapback] Velkommen til gjengen Endret 30. oktober 2006 av avanore Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Klarer ikke bestemme meg og jeg likte den eller ikke http://www.youtube.com/watch?v=6tHBfZRlakc&NR denne lå som next på youtube, den var jo rimelig fet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå