Gå til innhold

Sonys skrekk-reklame: Genial eller horribel? (PS3)

Penneknekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Den må sies å være et godt trekk iogmed at den har skapt diskusjon, på samme måte som låtvalget til Gears of War traileren gjorde at "alle" så den, for så å forsøke å legge til egen musikk.

Men jeg er ikke noen stor fan av denne reklamen, jeg er ikke helt sikker på hvilken filosofi Sony kjører med PS3, men det kan da umulig være en god ting at den får folk til å briste sammen i gråt? <insert teit OH CRAP DID I SPEND MY MONEY ON THIS! og derfor gråter jeg-forslag>

Lenke til kommentar

Genial eller horribel? Hverken!

"Reklame, move along" har min hjerne begynt å si til all reklame de siste årene. Å lete etter psudoartistiske meninger og bilder i noe som bare er laget for å overbevise meg til å bruke penger på et produkt er jeg langt forbi.

Kynisk og kald? Tja, jeg slipper hvertfall å høre om Peter fra Leasy.

Lenke til kommentar
Jeg syns reklamen var utrolig stilig jeg.

Den fikk PS3 til å fremstå som en litt mer "voksen" konsoll, en mørk og kraftig en. Reklamen ga på en måte en slags respekt for maskinen, man får lyst til å prøve denne "kraften" men samtidig føler man at man må være litt forsiktig, ikke undervurdere den :)

7183948[/snapback]

Skal helt ærlig si at jeg ikke fikk samme følelse som deg

Fikk lyst å se en skrekk film når jeg så dette her. Lenge siden sist

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Jeg syns reklamen var utrolig stilig jeg.

Den fikk PS3 til å fremstå som en litt mer "voksen" konsoll, en mørk og kraftig en. Reklamen ga på en måte en slags respekt for maskinen, man får lyst til å prøve denne "kraften" men samtidig føler man at man må være litt forsiktig, ikke undervurdere den :)

7183948[/snapback]

Skal helt ærlig si at jeg ikke fikk samme følelse som deg

Fikk lyst å se en skrekk film når jeg så dette her. Lenge siden sist

7184077[/snapback]

:!: Nei.. Men du må da være enig at det er litt artig med sånne reklamer da, med tanke på alle andre suppereklamer som man ikke enser en ekstra tanke rundt omkring. Denne her vekker ihvertfall et eller annet hos folk, om det er avsky eller begeistring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...