QBab Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Tror den på et eller annet vis kommer til å funke. Den vekker liksom en sånn pirrende greie i deg. Menmen, hvem vet, merkeligste reklamen eg har sett på år og dag. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Fikk ikke mer lyst på en PS3 pga den, for å si det sånn. Det jeg fikk lyst til, derimot, er å brenne alle dokker som finnes på denne planeten. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Synes den var helt strålende. Spooky greier. Markedsavdelingen til Sony er geniale. 7181590[/snapback] Nuvel.Hadde eg hatt ein pod på 8-14 år, hadde eg ikkje kjøpt utifra den reklamen der. Den gir eit slags forvridd image av kva PS3 er for noko. Den dokka skremde meg, den såg heilt psykopat ut. Og de babylydane var ikkje særleg appelerande. Utradisjonell, ja. Men noko genistrek er det ikkje. Edit: derimot! Endret 30. oktober 2006 av dark by design Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hvorfor maser alle om dette "Budskapet"?? For det første er det gang på gang bevist at såkalte "Budskap" ofte ikke har noe effekt på en reklames innvirkning, for det andre er det Sony. De trenger ikke noe budskap, Playstationnavnet er sitt eget budskap. 7181841[/snapback] Nei, budskap har aldri noe å si i en reklame. Derfor kommer McDonald's til å endre sitt fra "I'm lovin it!" til "Makes me shit as if I had water in my ass" De skal også bytte ut alle menneskene i reklamene med vandrene Goodyear-figurer. Ikke for å illustrere at det er usunt altså... Folk bryr seg tross alt ikke om hva de ser i reklamene. Så lenge det er McDonald's mener jeg. Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 skrekkelig dårlig... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 er vel enda et eks på at om du lager en merkelig reklame som folk ikke helt skjønner så får du mer word of mouth enn om det bare hadde vært enda en "helt grei / normal" reklame. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Den får ihvertfall folk til å snakke om den! Syns dokka var skremmende,sære saker dette her ja Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Fikk litt F.E.A.R. følelser av den reklamen. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Creepy og rar. Den var kul. Men hadde liksom ikke mye til budskap, for oss som ikke gidder å tenke mye over det. EDIT; Hvorfor i svarte ble denne reklamen bannet: Den er jo bare helt genial! Endret 30. oktober 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det jeg tror som er viktigst med en reklame film er at folk husker den og at de prater om den! Så synes den reklamen er midt i blinken. Nå må man også huske på at Sony's hovedmarked ikke er småunger 6-14 år. No offense til de rundt 14 og under.. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Den mest tragiske reklamen jeg har sett til dags dato. Lenke til kommentar
nilox Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Fikk ikke sett den med lyd her, men så nokså spesiell ut ja. Er nok med tanke på å få det til å bli en snakkis. Er det Chris Cunningham som har lagd den? Ser veldig slik ut. Hvorfor får de ikke George Foreman til å promotere den (noen har dette i siggen), eller Kaz Hirai som spiller ridge racer? Det hadde vært genialt det, litt selvironi gjør seg. Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Creepy og rar. Den var kul. Men hadde liksom ikke mye til budskap, for oss som ikke gidder å tenke mye over det. EDIT; Hvorfor i svarte ble denne reklamen bannet: Den er jo bare helt genial! 7182157[/snapback] Jeg får bare ikke sett den der reklamen nok, den er bare så morsom! Hadde de prøvd seg på den reklamen her i norge hadde de garantert vist den på tv. Her til lands viser de det meste har jeg fått inntrykk av. Ikke at jeg helt forstår hvorfor den reklamen der har blitt bannet da... Lenke til kommentar
nilox Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Creepy og rar. Den var kul. Men hadde liksom ikke mye til budskap, for oss som ikke gidder å tenke mye over det. EDIT; Hvorfor i svarte ble denne reklamen bannet: Den er jo bare helt genial! 7182157[/snapback] Haha! Den reklamen husker jeg godt! En klassiker med et veldig godt budskap! :!: Lenke til kommentar
Lir Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 De må ha sett for mye på The grudge.. *evil eyes* Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Edit: derimot! 7181931[/snapback] Synest den var morsom jeg Må være fordi jeg så den "ekte" sony reklamen først. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hvorfor maser alle om dette "Budskapet"?? For det første er det gang på gang bevist at såkalte "Budskap" ofte ikke har noe effekt på en reklames innvirkning, for det andre er det Sony. De trenger ikke noe budskap, Playstationnavnet er sitt eget budskap. 7181841[/snapback] Nei, budskap har aldri noe å si i en reklame. Derfor kommer McDonald's til å endre sitt fra "I'm lovin it!" til "Makes me shit as if I had water in my ass" De skal også bytte ut alle menneskene i reklamene med vandrene Goodyear-figurer. Ikke for å illustrere at det er usunt altså... Folk bryr seg tross alt ikke om hva de ser i reklamene. Så lenge det er McDonald's mener jeg. 7181950[/snapback] Og hva, tørr jeg spørre, har "I'm loving it" med McDonalds å gjøre? Setningen kan brukes om så godt som hva som helst, og er egentlig totalt intetsigende. "Nazi-migdets in bottomles trousers- I'm loving it!". Reklamens budskap vil heller avskrekke de som ikke liker McDonalds til å begynne med. Og ikke gjøre noe for de som allerede liker McDonalds. Et glimrende eksempel på reklame som ikke har noe budskap, men bare en liten catchy jingle på slutten som gjør at man skal greie å pussle sammen pris(Burgertilbud!!) med produkt. Synes den var helt strålende. Spooky greier. Markedsavdelingen til Sony er geniale. 7181590[/snapback] Nuvel.Hadde eg hatt ein pod på 8-14 år, hadde eg ikkje kjøpt utifra den reklamen der. Den gir eit slags forvridd image av kva PS3 er for noko. Den dokka skremde meg, den såg heilt psykopat ut. Og de babylydane var ikkje særleg appelerande. Utradisjonell, ja. Men noko genistrek er det ikkje. Edit: derimot! 7181931[/snapback] Morro. MEN.... 1. Jeg sa ikke at reklamen var genial, jeg sa at markedsavdelingen til Sony er genial. 2. Playstation 3 er ikke laget for folk med poder på 8-14. Den er laget for teknologi-freaks med masse penger. Senere, når prisen går ned og spillutvalget har gått opp, kommer de til å begynne å produsere reklamer rettet mot de som kan være interessert i å kjøpe en konsol til sin pode. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Dette var noe rare greier Hva er budskapet her? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ikke helt overbevist ennå. Men Sony klarer gang på gang å lage reklamefilmer som "alle" snakker og diskuterer rundt. Det skal de har skryt for! All reklame er god reklame! Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det er ikke no budskap. Det er bare noe som er laget for å få oppmerksomhet, noe som det ser ut til at de har fått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå