Sluven Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Liker du ikke caps lock så gjør du følgende: 1. Finner en kniv, et skrujern, en spiker eller noe liknende som du får under knappen. 2. Du stikker kniven, eller selfølgelig skrujernet eller spikeren for den slags skyld under knappen og spresser den ned. Og vips, et caps-lock-fritt tastatur 7182459[/snapback] Det skal da være unødvendig å ødelegge et helt fint tastatur, bare fordi de har bestemt seg for en udugelig plassering på tasten. 7182491[/snapback] Jaja...Slik ville jeg gjort det hadde caps lock vert et problem for meg Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Et statatur unet cpas lcok birl jo bigmmirt Du liker å lese slik også? Men seriøst, det er som å ha en bil uten motor bare fordi du ikke liker en funksjon i den Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Et statatur unet cpas lcok birl jo bigmmirt Du liker å lese slik også? Men seriøst, det er som å ha en bil uten motor bare fordi du ikke liker en funksjon i den 7182554[/snapback] Gratulerer med dagens dårligste sammenligning. Du har vunnet en sykkeldør. Endret 30. oktober 2006 av eigull Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Og nøyaktig hva er en sykkeldør? Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Og nøyaktig hva er en sykkeldør? 7182579[/snapback] Det ligger vel i ordet, gjør det ikke? Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 En dør til en sykkel... Googla det, alle som sier det først, får en gjeng med confused people etter seg Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg ser for meg noe slikt: [][][][][][][][][][][][] [][][][][][][][][][][][] [][][][][][][][][][][][]<-----Tastatur []<--Caps Lock [][][][][][][][][][][][] Det geniale med et slikt oppsett er at man da ikke kommer bort i tASTEN NÅR MAN SKRIVER, ETTERSOM AT DEN ER KJEMPELANGT UNNa hendene dine når du skriver, akkurat som SysReq (som er ubrukelig). Flytt Caps Lock til et mer beleilig sted, sier jeg! Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Og nøyaktig hva er en sykkeldør? 7182579[/snapback] det motsatte av en busshals Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Hva er sysreq til... Alltid lurt på det EDIT: det motsatte av en busshals Og en busshals er... En leddbuss? Endret 30. oktober 2006 av Vigilant Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Men seriøst, det er som å ha en bil uten motor bare fordi du ikke liker en funksjon i den 7182554[/snapback] Nei. Det er som å ha en bil med mulighet til å ha tutehornet låst i "på"-stilling. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg ser for meg noe slikt: [][][][][][][][][][][][] [][][][][][][][][][][][] [][][][][][][][][][][][]<-----Tastatur []<--Caps Lock [][][][][][][][][][][][] Det geniale med et slikt oppsett er at man da ikke kommer bort i tASTEN NÅR MAN SKRIVER, ETTERSOM AT DEN ER KJEMPELANGT UNNa hendene dine når du skriver, akkurat som SysReq (som er ubrukelig). Flytt Caps Lock til et mer beleilig sted, sier jeg! 7182607[/snapback] på mitt tastatur så er sys rq samme knapp som Print screen Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Men seriøst, det er som å ha en bil uten motor bare fordi du ikke liker en funksjon i den 7182554[/snapback] Nei. Det er som å ha en bil med mulighet til å ha tutehornet låst i "på"-stilling. 7182631[/snapback] Ok, min sammenligning sugde Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Men seriøst, det er som å ha en bil uten motor bare fordi du ikke liker en funksjon i den 7182554[/snapback] Nei. Det er som å ha en bil med mulighet til å ha tutehornet låst i "på"-stilling. 7182631[/snapback] We have a winner! Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg kjenner mange som bruker Caps istedenfor Shift... Jeg sier at det er en uvane, men de skriver like bra med den, som jeg gjør med Caps, og jeg skrive ganske fort! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Jeg er mer into å skrive ejg (jeg), emd (med), leler (eller) osv når jeg skriver fort og ikke følger med, aldri hatt noe problem med caps lock. Uansett; det er jo ikke noe vanskelig å bare vippe den av med en kniv eller noe. 7182517[/snapback] Og ikek!! Ikek er en klassiker!! :!: ikek=ikke Endret 30. oktober 2006 av Overdox Lenke til kommentar
V-by Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Caps lock er en genial tast, håper den aldri forsvinner. er så stress å skrive ting med store bokstaver med shift. Men den skulle vert plassert et annet sted på tastaturet, han kan stå litt i veien noen ganger Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Bra skrevet. Liker selv ikke caps lock. Veldig irriterende naar man skriver og finner ut at man har trykket paa caps lock et par paragrafer lenger oppe. Irriterende at det ikke en maate aa faa det til smaa bokstaver igjen. En annen ting er at naar du jobber i Photoshop og kommer borti denne idiotiske knappen, forsvinner arbeidstoolet ditt, og du sitter igjen med et kryss og har ingen anelse om hvor stor brushen din er. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Syns caps kunne vært en programmerbar tast istedenfor. Jeg bruker alltid shit nesten uansett hvor mye jeg skal skrive, for lillefingeren er kun til shift og ctrl uansett Er også irriterende når folk sender meldinger til deg SKREVET I STORE BOKSTAVER. OG NÅR FOLK SKRIVER I STORE BOKSTAVER SÅ ER DET NESTEN SOM OM JEG HØRER NOEN SKRIKE DET FOLK SKRIVER INN I ØRET PÅ MEG OG DET ER FORDØMT IRRITERENDE. Folk med caps lock er akkurat like irriterende som folk som skriker når de prater. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Signaturen min er dedikert til dette emnet Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Syns caps kunne vært en programmerbar tast istedenfor. Jeg bruker alltid shit nesten uansett hvor mye jeg skal skrive, for lillefingeren er kun til shift og ctrl uansett 7183969[/snapback] Du bruker shit, sier du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå