Gå til innhold

Hvem har skylden for Caps Lock?

lambiks

Anbefalte innlegg

Liker du ikke caps lock så gjør du følgende:

1. Finner en kniv, et skrujern, en spiker eller noe liknende som du får under knappen.

2. Du stikker kniven, eller selfølgelig skrujernet eller spikeren for den slags skyld under knappen og spresser den ned. Og vips, et caps-lock-fritt tastatur :)

7182459[/snapback]

Det skal da være unødvendig å ødelegge et helt fint tastatur, bare fordi de har bestemt seg for en udugelig plassering på tasten.

7182491[/snapback]

Jaja...Slik ville jeg gjort det hadde caps lock vert et problem for meg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et statatur unet cpas lcok birl jo bigmmirt :D

Du liker å lese slik også? :p

Men seriøst, det er som å ha en bil uten motor bare fordi du ikke liker en funksjon i den :p

7182554[/snapback]

Gratulerer med dagens dårligste sammenligning.

Du har vunnet en sykkeldør.

Endret av eigull
Lenke til kommentar

Jeg ser for meg noe slikt:

[][][][][][][][][][][][]

[][][][][][][][][][][][]

[][][][][][][][][][][][]<-----Tastatur []<--Caps Lock

[][][][][][][][][][][][]

Det geniale med et slikt oppsett er at man da ikke kommer bort i tASTEN NÅR MAN SKRIVER, ETTERSOM AT DEN ER KJEMPELANGT UNNa hendene dine når du skriver, akkurat som SysReq (som er ubrukelig).

Flytt Caps Lock til et mer beleilig sted, sier jeg!

Lenke til kommentar
Jeg ser for meg noe slikt:

[][][][][][][][][][][][]

[][][][][][][][][][][][]

[][][][][][][][][][][][]<-----Tastatur                                              []<--Caps Lock

[][][][][][][][][][][][]

Det geniale med et slikt oppsett er at man da ikke kommer bort i tASTEN NÅR MAN SKRIVER, ETTERSOM AT DEN ER KJEMPELANGT UNNa hendene dine når du skriver, akkurat som SysReq (som er ubrukelig).

Flytt Caps Lock til et mer beleilig sted, sier jeg!

7182607[/snapback]

på mitt tastatur så er sys rq samme knapp som Print screen :p

Lenke til kommentar
Jeg er mer into å skrive ejg (jeg), emd (med), leler (eller) osv når jeg skriver fort og ikke følger med, aldri hatt noe problem med caps lock.

Uansett; det er jo ikke noe vanskelig å bare vippe den av med en kniv eller noe.

7182517[/snapback]

Og ikek!! Ikek er en klassiker!! :!:

ikek=ikke

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

Bra skrevet. Liker selv ikke caps lock. Veldig irriterende naar man skriver og finner ut at man har trykket paa caps lock et par paragrafer lenger oppe. Irriterende at det ikke en maate aa faa det til smaa bokstaver igjen.

En annen ting er at naar du jobber i Photoshop og kommer borti denne idiotiske knappen, forsvinner arbeidstoolet ditt, og du sitter igjen med et kryss og har ingen anelse om hvor stor brushen din er.

Lenke til kommentar

Syns caps kunne vært en programmerbar tast istedenfor. Jeg bruker alltid shit nesten uansett hvor mye jeg skal skrive, for lillefingeren er kun til shift og ctrl uansett :p

Er også irriterende når folk sender meldinger til deg SKREVET I STORE BOKSTAVER. OG NÅR FOLK SKRIVER I STORE BOKSTAVER SÅ ER DET NESTEN SOM OM JEG HØRER NOEN SKRIKE DET FOLK SKRIVER INN I ØRET PÅ MEG OG DET ER FORDØMT IRRITERENDE.

Folk med caps lock er akkurat like irriterende som folk som skriker når de prater. :realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...