michaelmf Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Har ATI Radeon X1900GT forsåvitt ganske nytt skjermkort. Problemet er at jeg får fps drop i cs 1.6, folk sier eldre drivere er tingen. Vet ikke hva jeg skal tro om det. Noen som har forslag? det er ikke støv i pcen i det heletatt ikke på skjermkortvifta heller. PC Specs: AMD 64 3800+ 2.4ghz 1024 RAM PC3200 ATI Radeon X1900GT Lenke til kommentar
Intern Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Når får du FPS drop? I smoke ellerno? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Skal klare å kjøre CS ganske greit, støv i pc'en har lite betydning. Kan være gamle drivere som er problemet ja. Du kan jo evnt. prøve med tweakede drivere for CS 1.6. Lenke til kommentar
Namoz Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Problemet kan også være så enkelt at noen programmer som kjøres samtidig som cs steler mye cpu. f.eks msn eller opera eller noe.. gå inn på taskmanager og sjekk det ut. Jeg opplever av og til dette problemet når jeg spiller css og har mange faner oppe i opera. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Problemet kan også være så enkelt at noen programmer som kjøres samtidig som cs steler mye cpu. f.eks msn eller opera eller noe.. gå inn på taskmanager og sjekk det ut. Jeg opplever av og til dette problemet når jeg spiller css og har mange faner oppe i opera. 7189758[/snapback] Aldri hørt om at noen nettlesere eller MSN har stjålet såppass mye % av CPUen at det hakker når man spiller 1.6!! HVERTFALL ikke på en 2-kjærne CPU... Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei, msn+ har en feil som gjør at den kan ta 100% cpu over lengre feil, bugs kalles dette;) prøv: www.omegadrivers.net disse er optimalisert mot opengl og stabilitet, disse kan være løsninga... Musa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå