Dragon Hunter Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Les mer her: http://www.pspfanboy.com/2006/10/29/psp-wi...ets-family-nod/. #La till spill i emnetittelen då det var eit psp-spill som fikk utmerkelsen og ikkje PSP i seg sjølv.# Endret 31. oktober 2006 av Jankee Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Foruten den feilede sarkasme eller forsøk på humor i artikkelen (vanskelig å si) så får jeg vel si: gratulerer PSP eiere. Endret 30. oktober 2006 av Ghaundan Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Greit de heter PSPFanboys, men til en hvis grad kan de holde seg litt mere objektive. Kan vel ikke si noe annet enn gratulere til Sony... Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Gratulerer Sony allikvel må jeg tilføye at nettopp det spillet, er det spillet jeg er minst fornøyd med, på min psp... syns det ble relativt likt GTA 3. Men det hersker ikke tvil om at det er et bra spill. Men kanskje burde prisen gått til et mer orgianlt spill som ikke er en ps2 port? Har veldig sansen for Loco Roco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå