Nilesen Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Trenger noen måter jeg kan spy av, i tilfelle jeg ikke vil gå på skolen en dag. har stikke fingeren i halsen, men vil ha litt variasjon Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Du finner vel forskjellige brekningsmiddel på apotek. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du vil utsette deg for dette bare for å ikke dra på skolen. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Som du selv nevnte er det jo effektivt å kile litt på drøvelen med fingra. Gratis er det også. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Spis fem-seks rå egg, drikk en liter melk og snurr rundt og rundt i noen sekunder. Deretter stikker du fingeren i halsen. Da er du i det minste ganske sikker på å spy, og det virker enda mer troverdig. Endret 30. oktober 2006 av Redline Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Vil ikke foreldrene bli litt mistenksomme når han har tømt kjøleskapet for egg og melk da? :!: Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Skal du vise til foreldrene dine at du har spydd? "Kom inn her på badet og se hva jeg har fått til da, mamma!" Hvis ikke kan du jo bare si at du spydde, de kan jo ikke sjekke det. Og du kan heller ikke stå å spy foran de, for da vil de jo se at du stikker fingeren i halsen (eller gjør noe annet dumt for å spy). Syns hele greien var dårlig, jeg. Si heller at du er forkjølet, også hoster du litt. Eller så forklarer du de grunnen til at du ikke vil på skolen. Fint å få ryddet opp i sånt før du plutselig begynner å skulke helt "ukontrolert". Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Drikk to liter eggetoddy og sett deg på en roll-over-karusell på Tusenfryd. Det funker, jeg så det på TV. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Å spy uten noe god grunn er ikke bra for kroppen din. Hva med å bare gå på skolen, eller finne en annen unnskyldning til å la være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg