ultra89 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hei her er min handleliste ATM Min pc Har byttet HK er dette et godt kort, passer det med de andre komponentene. Pc`en skl fortsatt brukes til Cs. Mvh. Ultra. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Passer fint med hverandre de komponentene der. Noen grunn til at du valgte akkurat det hovedkortet? Man får jo billigere hovedkort som også er gode til overklokking. Lenke til kommentar
ultra89 Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Passer fint med hverandre de komponentene der. Noen grunn til at du valgte akkurat det hovedkortet? Man får jo billigere hovedkort som også er gode til overklokking. Nei, ingen annen grunn at det har fått mye skryt. (som jeg har fortstått) Jeg er ikke spesiell god med overklokking så det er ikke så aktuelt. Ultra EDIT: Og en ting til: hovedkortet støtter S-ATA2 funker da min harddisk med hovdedkortet? Endret 30. oktober 2006 av ultra89 Lenke til kommentar
Caze Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hvordan vet vi hva slags harddisk du har i dag da? Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Veldi bra oppsett ! Lest litt om hovedkortet du valgte og er overasket hvor bra hovedkortet der er Lenke til kommentar
ultra89 Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Hvordan vet vi hva slags harddisk du har i dag da? Handlelista er på toppen.. Der er blant annet HD som er valgt. Noen som kan svare på Det? S-ATA og S-ATA2? Ultra Lenke til kommentar
Caze Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hardisken som ligger i handlekurven din ER jo S-ATA/300/SATAII da... Lenke til kommentar
kindings Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hvordan vet vi hva slags harddisk du har i dag da? Handlelista er på toppen.. Der er blant annet HD som er valgt. Noen som kan svare på Det? S-ATA og S-ATA2? Ultra 7181972[/snapback] Så lenge de heter S-ATA, så skal du kunne bruke diskene uavhengig om du har S-ATA eller såkalt S-ATA2 kontroller. Teoretisk sett skal S-ATA 2 være raskere, reelt sett, så er nok flaskehalsen selve diskene og ikke kontrolleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå