aeinstein Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Når jeg kjører vista RC2 med aero glass (det fine, gjennomsiktige, 3D temaet til vista) så hopper det tilbake til temaet "vista basic" i 2D hvis jeg starter azureus. Noen tips om hvordan det kan fikses? Eller tips til andre torrenter som støtter dette? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Azureus som torrent-klient ble "utdatert" den dagen uTorrent ble sluppet. uTorrent er vel såvidt jeg vet fremdeles bedre på alle punkter: http://www.utorrent.com Tror ikke du skal ha noen problemer med den i Vista. Endret 30. oktober 2006 av Blib Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Så azureus er ikke noe bra sammelnignet med utorrent? Kan du utdype litt? bare lurer litt her Edit: Leste litt om den, og den så deilig ut. Azureus spiser system i forhold virker det som. Og enkel skinning, kontroll fra ekstern maskin ++ gjør at jeg kanskje er frelst før jeg har prøvd. Får ikke prøvd den før om noen dager men TAKK (Du kan likevel gjerne fortelle om den litt..) Endret 30. oktober 2006 av aeinstein Lenke til kommentar
O.J Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Azureus som torrent-klient ble "utdatert" den dagen uTorrent ble sluppet. uTorrent er vel såvidt jeg vet fremdeles bedre på alle punkter: http://www.utorrent.com Tror ikke du skal ha noen problemer med den i Vista. 7180496[/snapback] du gjetter på at det ikke vil skje med uTorrent? at uTorrent er bedre på alle punkter er bare tull Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg ville ikke starte en krangel bare få tips til en som FUNKET i vista MED aero glass... , men gjerne kom med synspunkter Lenke til kommentar
miCro Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Prøv og laste ned nyeste versjon av Java. Hos meg løste iallefall det problemet med at Opera og Aero glass ikke fungerte sammen. Azureus er basert på java, så det er ikke umulig at samme løsning kan brukes for Azureus. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 AHA. Jeg gadd ikke installere java i vista for det tar lenger tid og til det tidspunktet så hadde vista installert ALT av seg selv. Kanskje det er en god løsning ja som sagt, skal prøve om noendager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå