Boosch Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hei og på forhånd tusen takk for alle svar jeg får. Jeg har ikke veldig greie på hardware, men har opplevd meget stor service og masse hjelp her. Her er mitt problem: Plutselig velger PC'n å fryse på ulike steder under oppstart. Jeg har ikke gjort noen endringer eller utsatt PC'n for noe spesiellt i det siste. Den kan velge å fryse/låse seg hvor som helst under oppstart. Bildet låser seg, og jeg kommer ikke videre. Dette har skjedd et sted fra selve biosbildet i begynnelsen helt til windowsloggin. Jeg vet jeg burde poste spesifikasjonene til min PC, men de har jeg dessverre ikke foran meg. Håper uansett at noen har noen tanker rundt dette. Tusen takk Mvh Morten Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Kan hende det er berre OS som har klikka. Men det kan være hardwaren og du kan opne opp maskina og sjekker at alt står sikkelig fats inn i. Du kan laste ned en cd som heiter "Ultimate Boot CD" (gratis) og teste ut diverse hw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå