.patrick Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg kunne tenkt meg å se en ski, eller vintersport del i forumet. Ski er jo liksom den ene sporten Norge virkelig har hevdet seg og det er sikkert mange forumbrukere som vil diskutere det/diskuterer det allerede (i annet forumet). Uansett hadde vært flott om dere så litt på mulighetene for dette. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Kanskje ikke så dumt, men jeg tviler på at moderatorene går med på den av erfaring... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Kanskje ikke så dumt, men jeg tviler på at moderatorene går med på den av erfaring... 7182547[/snapback] Å? hvorfor det? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Kanskje ikke så dumt, men jeg tviler på at moderatorene går med på den av erfaring... 7182547[/snapback] Men trenger vel ikke mer en generell erfaring for å moderere et forum. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Ser ut til at vintersport til nå har blitt diskutert i Annet, under Sport og fritid. Jeg regner likevel med at en eventuell vintersportkategori blir aktiv, som på linje med Fotball, kanskje. Men hva med Annet-kategorien da, da? Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Nå foregår det meste av vintersport diskusjon i Sport/idrett generelt forumet, så jeg tror ikke Annet vil bli rammet så veldig. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Ja, det så jeg nå. Det er riktignok flere vintersporttråder under Annet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg