Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Eiker Motorshop - dårlig erfaring


Jan-Inge

Anbefalte innlegg

Ringte forrige uke for å få satt på nye vinterdekk på felgene. Kunne bare komme innom på fredag. Som sagt så gjort. Dukket opp kl. 11.15. Stor plakat på minst 10 meter henger utenpå bygget med halv pris på Viking contact. "Nei de er utsolgt". Og dessuten gjelder tilbudet bare til 15. september stod med med liten skrift på en mindre plakat ved døra. Hæ? Det det står det ikke noe om på bygget. Bestiller noe annet piggfritt.

 

Mange som ville ha dekk som forventet og ble forespeilet en ventetid på ca 2 timer. Helt greit med venting på en sånn dag. Gikk og handlet litt på senteret i nærheten. Kl. 13 hadde de vel kanskje tatt 1 bil. Ny ventetid forespeiliet til kl. 15. Fikk høre at de ikke hadde hentet nøkler på 1 time og 45 minutter av en annen kunde. Overhørte at de fleste ansatte var gått for helgen (!). 1 mann jobbet nå med å skifte dekk. Stadig fler dukket opp og noen fikk ikke korrekt informasjon om køsystemet. (Lapp med kønummer man fikk i kassen skulle leveres på verkstedmottaket). Dette gjorde at de måtte inn i køen foran oss andre. Kl. 4 ventet vi fremdeles og fikk høre at ekstra mannskap var kalt inn og at de kom senere. Kaffe? kr. 7,- på automaten takk! Kl. 19 ble bilen min ferdig. Kommer knatrende ut på piggdekk. Hva svarte, det har ikke jeg betalt for? Står jo piggfri på fakturaen levert til hallen. Dette skjedde med kunde før meg også. Ny ventetid. Kl. 19.45 er bilen ferdig! "Kanskje dere kunne tatt av de store klistrelappene på dekkene slik at man slapp å høre på subbingen fra de?" Nei de går av etter 1 uke. Aldri mer....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...