Mevon Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Har brukt FF 2.0 helt siden RC1 og her har alt fungert smertefritt. Bra at Firefox har blitt så populært Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ein del av dei 2millioner er vel gamle brukare som har laste ned nyaste versjon. Trur ikkje fleirtalet er nye brukare som aldri har brukt firefox før. Uansett FF er ein god nettlesar, og fint at den er populær og at marknadsandelen til IE minker. Men det spørst no korleis det går med nye IE og. Men men kjem aldri til å bytte frå Opera. Lenke til kommentar
havarhen Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 [snip] Også honnør til det norske oversettermiljøet som får på plass norsk versjon samtidig med den engelske. Dette ha MS aldri klart. 7180541[/snapback] Takk. :-) Lenke til kommentar
kindings Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Og det har faktisk vært flere tilfeller av biler som stopper grunnet programvarefeil. 7183231[/snapback] Ja, jeg vet, men de aktuelle bilprodusentene får somregel også gjennomgå ved slike feil og det er såvidt jeg vet heller ikke forsøk på å fikse andre problemer som har forårsaket dette. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Og det har faktisk vært flere tilfeller av biler som stopper grunnet programvarefeil. 7183231[/snapback] Ja, jeg vet, men de aktuelle bilprodusentene får somregel også gjennomgå ved slike feil og det er såvidt jeg vet heller ikke forsøk på å fikse andre problemer som har forårsaket dette. 7188087[/snapback] Som skrevet ovenfor, det er ikke forsøk på å fikse feil som har laget krasjsituasjonen. Feilen var der fra før (krasjet), sammen med en del andre feil som også laget krasj. Denne spesielle er ikke fikset, trolig fordi den ikke er et sikkerhetshull og fordi den er mer krevende å fikse. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 [snip] Også honnør til det norske oversettermiljøet som får på plass norsk versjon samtidig med den engelske. Dette ha MS aldri klart. 7180541[/snapback] Takk. :-) 7186544[/snapback] Henger meg på denne. Honnør for innsatsen. Nysgjerrig: Lurer på hvor mange dere er og hvor lang tid som brukes på en oversettelse til f. eks. lansering av Firefox 2.0. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Uansett så synest jeg det er dumt at backspace ikke lenger kan brukes til å gå tilbake til forrige side. Kan dette ordnes på noen enkel måte? 7180302[/snapback] about:config i adresselinjen Skriv backspace i filter, slik at du finner browser.backspace_action Endre verdi fra 1 til 0 Fikset. Ørjan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå