Gå til innhold

Beste Hovedkort for Dual Athlon M(X)P?

TRSTN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjører et Asus A7M266-D med to stk XP1700+ .. funker fint som rakkern det :smile: Stemmer det at man må modde litt på de prosessorene for å få de til å funke.

Den L13-broa som må må kortsluttes er som sagt laserkuttet med et jordingspunkt nede i bunnen av kuttet. Det fine er at man ikke trenger å bekymre seg om å kortslutte mot jord, da L13 sannsynligvis allerede er koblet til jord. Det gikk ihvertfall fint hos meg.

Jeg kjører også 2x512 Apacer DDR-SDRAM(PC2100), men angrer litt på at jeg ikke kjøpte Reg. brikker mens jeg først var på å bestille. Selv om A7M266-D kan bruke to brikker U-Reg./Non-ECC minne, så har jeg seriøst begrenset oppgraderingsmulighetene mine :sad:

Nyttige linker:

Kart over kontaktpunktene på XP-cp.

2Cpu.com - Veldig bra side for SMP

PM eller mail meg for mer info, tips etc. :wink:

Lenke til kommentar

Jeg har et Tyan 2466 med 2 x AXP1800+ (L5 ikke kuttet), stabilt og fint, uten noen problemer. Har to MSI K7D-L med henholdsvis 2 x AXP1800 (L5 fikset med ledende penn) og 2 x AXP2400 (L5 fikset med ledende penn), begge stabile, uten noen problemer. Synes MSI hovedkortet er best og det gir også muligheter for overklokking.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...