Little_Monique Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Har laget en del låter og nå har jeg lyst på litt seriøse tilbakemeldiner på en av dem. Sjekk ut Exposed To You (Den riktige versjonen) Jeg er ingen produsent, men jeg prøver så godt jeg kan Er jeg som gjør alt som alt du hører og nå vil jeg veldig gjerne ha litt konstruktiv kritikk fra andre som driver med dette Endret 31. oktober 2006 av Little_Monique Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 hmm dette var utrolig fint.. kjempebra stemme og utrolig produksjon.. Har egentlig ingen kritikk :S Sta pa! Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg var litt frekk A sjekka ut siljeholtet.com websiden, a lyttet til sangene dine.. Ma si det er veldig mye bra der, og du synger helt utrolig, pluss gitarene hxres kjempebra ut.. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Fin låt, men jeg ville hatt den litt saktere. 115bpm var litt for fort, det føltes litt anstrengt. Lenke til kommentar
Little_Monique Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Oi, takk for fin ros. Morsomt det som er blitt sangt om tempoet. jeg synes nesten den går litt sakte, men jeg skal vurdere den litt saktere. Selv om det er .. MYE jobb å fikse på det nå etterpå men takk, takk for ros Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Bra jobb! høres veldig bra ut for oss uinnvidde i musikkskapning. Kan lite om å komponere men musikk kan jeg. Veldig bra, synes tempoet ble ganske bra jeg. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Oi, takk for fin ros. Morsomt det som er blitt sangt om tempoet. jeg synes nesten den går litt sakte, men jeg skal vurdere den litt saktere. Selv om det er .. MYE jobb å fikse på det nå etterpå men takk, takk for ros 7185941[/snapback] Time stretch Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Gitarspillinga på starten minner meg om Metallica, vokalen minner meg om... et eller annet jenteband. Det betyr at det holder rimelig god kvalitet. Progresjonen er interessant nok og repetisjonene blir ikke kjedelige. Låta låter fint og har fine melodier og vokal. Kritikk kan rettes mot Melodi Grand Prix-opplegget rundt 3:10 (går en tone høyere eller noe). Det syns jeg blir, ja, litt for mye Melodi Grand Prix. Dessuten var det en elendig slutt på låta. Hva heter bandet? Lenke til kommentar
Little_Monique Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Takk for tilbakemelding. Var igrunn helt fantastisk for i og med at du nevnte moduleringen som er på slutten oppdaget jeg at jeg har lagt feil versjon ut både her og på hjemmesiden! Så TAKK! Moduleringen ble helt tåpelig og ble gjort om temmelig fort etterpå og den riktige versjonen ligger nå ute. Jeg var helt enig i grand prix-følelsen og byttet det ut med noe gitar greier Bandet heter... Monica? Hehe.. nei, det er ikke noe band. Det er liksom bare meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå