Gå til innhold

Musikk: Sjekk ut Lillte_Monique's "Exposed to you"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oi, takk for fin ros. Morsomt det som er blitt sangt om tempoet. jeg synes nesten den går litt sakte, men jeg skal vurdere den litt saktere. Selv om det er .. MYE jobb å fikse på det nå etterpå :)

men takk, takk for ros :D

7185941[/snapback]

Time stretch :D

Lenke til kommentar

Gitarspillinga på starten minner meg om Metallica, vokalen minner meg om... et eller annet jenteband. Det betyr at det holder rimelig god kvalitet. Progresjonen er interessant nok og repetisjonene blir ikke kjedelige. Låta låter fint og har fine melodier og vokal.

Kritikk kan rettes mot Melodi Grand Prix-opplegget rundt 3:10 (går en tone høyere eller noe). Det syns jeg blir, ja, litt for mye Melodi Grand Prix. Dessuten var det en elendig slutt på låta.

Hva heter bandet?

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemelding. Var igrunn helt fantastisk for i og med at du nevnte moduleringen som er på slutten oppdaget jeg at jeg har lagt feil versjon ut både her og på hjemmesiden! :) Så TAKK!

Moduleringen ble helt tåpelig og ble gjort om temmelig fort etterpå og den riktige versjonen ligger nå ute. Jeg var helt enig i grand prix-følelsen og byttet det ut med noe gitar greier ;)

Bandet heter... Monica? Hehe.. nei, det er ikke noe band. Det er liksom bare meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...