Vennligst Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Hei Har ett problem når jeg prøver å spille GTA SA.. spillet går dobbelt så fort som det skal.. Har hørt at man kan løse dette ved å "slå av" en kjerne... Så da lurer jeg på: Stemmer det? Evt. Åssen gjør jeg det?? Har en AMD64x2 Endret 12. desember 2007 av Vennligst Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det trikset var noe folk gjorde de første dagene etter X2 kom ut. Ta og last ned CPU-patch fra AMD.com så slipper du problemene dine. Hvis du absolutt ikke tør ta på patches kan du stikke til Task Manager _etter_ programmet har startet. Finn .exe-fila, høyreklikk og velg Set Affinity. Hak av den ene kjerna. Dette må gjøres ved HVER ENESTE oppstart. Men det må da være enklere å hente fix fra AMD? Lenke til kommentar
Vennligst Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Det trikset var noe folk gjorde de første dagene etter X2 kom ut. Ta og last ned CPU-patch fra AMD.com så slipper du problemene dine. Hvis du absolutt ikke tør ta på patches kan du stikke til Task Manager _etter_ programmet har startet. Finn .exe-fila, høyreklikk og velg Set Affinity. Hak av den ene kjerna. Dette må gjøres ved HVER ENESTE oppstart. Men det må da være enklere å hente fix fra AMD? 7180139[/snapback] Takk for svaret, prøvde å laste ned patchen men fik beskjed om at den ikke støttet min versjon av xp eller noe i den dur, får vel gjøre det på den vanskelige måten vel.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Sikker på at du prøvde rett patch? Finnes en for 32-bit og en annen for 64-bit operativsystemer. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Se HER for mere info om hvordan å sette affinitet (altså hvilke(n) CPU(er) spillet/programmet skal kjøre på) på spill hver gang spillet startes eller permanent! Lenke til kommentar
Vennligst Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Dere har helt rett folkens! Tusen takk til alle hjelpsome sjeler der ute Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Har samme problemet, bruker affinity jeg og nå. Irriterende å måtte gjøre det hver gang. Lenke til kommentar
Vennligst Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Har samme problemet, bruker affinity jeg og nå. Irriterende å måtte gjøre det hver gang. Jeg har ikke det problemet lenger, er en stund siden jeg fikset det men jeg tror det var opdatering av driverene\patch som gjorde susen, prøv det.. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Allerede oppdatert alt. Tar en skjekk i ny og ne. Lenke til kommentar
nets Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Lurer på hvordan det blir med Quad core [/offtopic] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå