Fadamacka Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Jada, jada, jeg veit at mange synes det er jåleri, but anyhow, jeg spør likevel. - Noen her som har/har prøvd et alienware system? If so, er dere villig til å dele erfaringer? - Alle som er LITT observant har sett at deres nyeste kabinett er et chieftec dragon, som de selv har lakka. Noen som enten veit om hvordan jeg kan få tak på et slikt, eller eventuelt hjelpe meg (tips) å lakke et, slik at d blir seendes ut som et AW? - BTW, hvis jeg skulle være så sprø og bestille et system, ville jeg da måtte betale noe i fortolling, moms etc? Dette var for noen et fjollete innlegg kanskje, men jeg drister meg til å poste d alikevel:) Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Jeg mener jeg så at komplett solgte det kabinettet. Du må betale helvetes mye moms og dritt ja.. Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Har ikke kjøpt Alienware selv, men etter det jeg har fått med meg: +du får et Chieftec kabinett som ikke alle andre har +du kan få en ferdigbygd data med deler som er helt ok, passer sammen, og er testet +vet ikke men sannsynlighvis ok support +kan være en fordel for de som ikke vet så mye om data -du må betale en god del mer -begrensede utvalg i deler -du mister gleden ved å bygge en data selv -du lærre ikke så mye som du hadde gjort dersom du hadde bygd selv Personlig synes jeg at ulempene blir litt vel store. Spesielt i forhold til pris. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 alienware har visst åpnet i england nå, kan vel alltids bestille derfra, men som nevnt tidligere, kjekkere å sette sammen selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå