aQrubat Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 jeg har kjøpt en Cooler Master Cavalier 3, men under oppsettet kan det virke som jeg kan kanskje kan ha fått skadet en av de små ledningene som går på kassen til hovedkortet, slik som power button, led etc. Det jeg lurte på var om det var mulig å legge opp nye slik kabler selv, eller må jeg kjøpe nytt kabinett bare fordi en ledning er ødelagt? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det er nok ganske simpelt og legge opp en ny slik. Åssen skade er det? Det og kjøpe et nytt kabinett pga. det der blir litt pengesløsing. Lenke til kommentar
aQrubat Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) satte på en sånn clips, men måtte klippe den opp igjen og tror det kom en rift i en av ledningene i prosessen. Vanskelig å si, men dette kabinettet er nokså lukket i fronten, og er usikker på hvordan man går frem for å evt skifte slike kabler. fikk svar fra komplett da Hei. Her kan du se om du får ordnet dette selv enten ved lodding eller skjøting av kablene. Hvis ikke du får til dette er det et nytt kabinett som er løsningen da det ikke finnes reservedeler til dette. Mvh TG Kundesenter Komplett.no Endret 30. oktober 2006 av Stian12 Lenke til kommentar
Per-Ole Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Slik det høres ut har du bare laget en rift i isolasjonen? (et bilde for å illustrere kanskje?) I så fall er det ingen fare, sett en teipbit over og alt er fint , men hvis du har klippet over en leder så må du til å skjøte den ja (trenger ikke å fjerne alle ledningene hele veien). Med litt loddekunnskaper så er det en veldig enkel jobb . Lenke til kommentar
Wolfman83 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 jeg har kjøpt en Cooler Master Cavalier 3, men under oppsettet kan det virke som jeg kan kanskje kan ha fått skadet en av de små ledningene som går på kassen til hovedkortet, slik som power button, led etc. Det jeg lurte på var om det var mulig å legge opp nye slik kabler selv, eller må jeg kjøpe nytt kabinett bare fordi en ledning er ødelagt? 7180063[/snapback] Hvorfor ikke bare kjøpe ny powerledning? De selger et slikt kit på microplex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå