krjacobs Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Hei, jeg skal kjøpe meg digitalkamera, og har blitt anbefalt Konica KD 400Z hos en forhandler i Oslo. Finner ingen info om kameraet på akam, vet noen hvorfor? Kjenner noen til dette kameraet, eller har erfaringer med det? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Her finner du en artikkel: http://www.steves-digicams.com/2002_review...ews/kd400z.html Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Fikk akkurat Konica kameraet fra Sverige. Tok ca 6 dager. Wow ! kameraet er lite, Ixus V2 størrele med 3 x zoom og 4 megapixel. Kameraet er bygd i metal. I tillegg må dette være en av de raskeste kameraene på markedet. Første bilde kan du ta nesten med en gang,(1 sekund) noe som må være bra til øyeblikksbilder. I tillegg er den veldig rask på "shot to shot" bilder. Kameraet kan også ta to minnekort samtidig. (SD, memorystick) Har kun hatt den i 1 time så jeg har ikke fått sett på bilde kvaliteten enda. Førsteinntrykket er veldig bra. Lenke til kommentar
superrune2 Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Her har jeg lagt inn ett bildegalleri tatt med Konica KD-400Z: http://home.no.net/gutsi/ Synes kameraet tar skarpe og gode bilder. Alle bildene er komprimert for web. Hadde vært artig å testa det mot Ixux V3. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 PC World har testa dette kameraet her. Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Kjempekamera! Kjøpte et på Kanariøyene for 3000,-! Det beste kompakt kameraet etter min mening, helt til KD-500Z kommer da. Tips, kjøp ekstra batteri. Hadde jeg hatt mer penger hadde jeg kjøpt Canon S45, det har manuelle innstillinger, RAW format og mulighet for 2.5 bilder pr sek. lqpl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå