MagZu Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 hei jeg har hatt problemer med pcen min lenge nå og det er sånn at hvis jeg skal spille et MMORPG spill så får jeg ofte bluescreen underloadinga og den loadinga kan væra Zonechanging og jeg har spurt en lokal support og han sa det var noe med minnet men er det mulig og finne ut hva som er feil? er ganske lei av detta nå Lenke til kommentar
Brian Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 hei jeg har hatt problemer med pcen min lenge nå og det er sånn at hvis jeg skal spille et MMORPG spill så får jeg ofte bluescreen underloadinga og den loadinga kan væra Zonechanging og jeg har spurt en lokal support og han sa det var noe med minnet men er det mulig og finne ut hva som er feil? er ganske lei av detta nå 7179830[/snapback] kan hende det er problemet ja, men har du sjekka temperaturene? oppdatert nyeste driver på skjermkort og slikt? hva står det på blåskjermen du får da? Lenke til kommentar
-morten Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Det kan være veldig mange grunner til at du får bluescreen. Det kan være noe galt med komponentene i maskinen, det kan være noe galt med driverne, en skadet systemfil, eller et program som prøver på noe rart. Kanskje kan det hjelpe om du gir oss feilmeldingen du får, men som oftes er de veldig generelle. Hvorfor din lokale support-fyr tror det har noe med minne å gjøre vet ikke jeg, men med mindre han bare gjetter vilt kan du jo prøve å ta ut en og en minnebrukke hvis du har flere, evt bytte den ut hvis du bare har én. Lenke til kommentar
MagZu Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 skjerm kortet går ikke ann og oppdatere det er en Asus Geforce 6800 LE 128mb har prøvd og oppdatere men da blei alt bare rart. er på skolen nå så jeg skriver den feil meldinga opp her senere i dag Lenke til kommentar
MagZu Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Hei! det er lenge siden jeg har svart det er på grunn av at jeg ikke har hatt tid men nå i dag så prøvde jeg og bytte minne brikke men jeg fikk fortsatt bluescreen så jeg fikk først bluescreen på loading på et online spill så skreiv jeg opp den men rakk ikke og skrive opp hele men så prøvdet jeg igjen og da gjordet jeg det samma og rakk og skrive den opp men da la jeg merke til at feil meldigene var forskjelige den jeg ikke rakk og skrive opp: 0x40000080 den jeg rakk og skrive opp: 0x830c0ad0, 0xff85ce68, 0x80548D8c, 0x00000001 håper det blir lettere og hjelpe meg nå? edit: forresten så er temperaturen Ok Endret 5. november 2006 av MagZu Lenke til kommentar
MagZu Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 bump.............. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 hvor mange minnebrikker har du? hvilke typer og størrelse? Lenke til kommentar
MagZu Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 hvor mange minnebrikker har du? hvilke typer og størrelse? 7226299[/snapback] 1 minne brikke på 512 mer veit jeg ikke om den Lenke til kommentar
MagZu Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 har tat kontakt med de jeg kjøpte pcen av nå så jeg håper og få svar snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå