Gå til innhold

Problemer med at mus tilkoblet laptop "henger seg"


Anbefalte innlegg

Hei.

Har en mus tilkoblet laptopen. Uten noe logisk mønster, så hender det at den kobler ut og henger seg samtidig, så kommer det en lyd som om noe kobles til og fra.

Hvis jeg er i windows, så stopper musa bare opp. Hvis jeg spiller WCIII, så fortsetter musa i den retningen jeg beveger den i når det skjer. Det kan ganske irriterende at den plutselig scroller helt til kanten av mappet i et viktig slag.

 

Forslag?

Eneste jeg kan tenke meg er drivere, men jeg har ingen drivercd til den. Musen er fire-fem år gammel, og jeg fikk den med på kjøpet hos komplett når jeg kjøpte masse ting, så jeg aner ikke hva den heter.

 

- Plomma

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg er på sporet nå. Jeg hentet opp enhetsbehandling for musen.

Under "hurtiginstallering" så står det hva de tre forskjellige knappene på musen har som funksjon.

Venstre knapp er klikk, høyre knapp er alternativ merking og scrollhjulet er universal scroll.

Det som skjer er at scrollen skifter funksjon. Altså at det ikke står universal scroll lenger. Det er da musen kobler ut.

 

Jeg har enda til gode å finne en løsning på det.

Jeg har installert en driver fra logitech som det sto at man skulle installere dersom musen jeg brukte ikke var på listen, men det hjalp ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...