Gå til innhold

Nytt skrivebord og stol foran PCen

Anbefalte innlegg

Flytter imorgen inn i ny leilighet, der det sårt trengs et skrivebord og en kontor/arbeidsstol, så jeg kan tilbringe mange timer i god komfort foran maskinene mine.

Ønsker meg en god stol med nakkestøtte og armlene, og et skrivebord med god plass, så jeg kan ha skjerm og alt mulig rot på bordplaten, og maskinene under. En ekstra hylle over bordplaten er ikke å forakte, så f.eks nettverksutstyr, printer og lignende kan settes der.

Tar nok turen til IKEA en gang til uka, og har foreløpig sett meg ut:

Stol

Skrivebord

Disse ser ut til å passe ønskene mine, og prisen her er intet problem. Men en kamerat har prøvd lignende løsning, og sa at armlenene på stolen stakk en del frem, så det kræsjer i bordplata. Dette går det kanskje an å få testet litt på IKEA, siden de har alt fremme uansett..?

Andre som har anbefalinger og erfaringer som ikke høyner prisen med så fryktelig mange tusenlapper? Tas gledelig imot!

Og med mindre jeg absolutt skulle ha postet denne i Off-topic et eller annet sted, syns jeg "Annet om hardware" passet fint, da jeg har sett lignende tråder her før, og det så absolutt har med hardware å gjøre, i form av komfort og ergonomi foran hardwaren min :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje hvis du stikker til en møbel snekker, så kan du få laget akkuart det du vil? Det ville jeg gjort, om det ikke blir for dyrt. Kunne du fått et tjukt furu bord eller noe.

Stolen ser bra og billig ut forresten. Bra kontorstoler koster fort vekk over 10 tusen, som min gjorde. (fikk den gratis:))

Sjekk www.gulesider.no for en møbelsnekker eller noe :) og gi tilbakemelding på pris

Lenke til kommentar

Hehe, hørtes ikke så dumt ut nei, men jeg er temmelig gira på å få et skrivebord jeg kan ha maskinen min på, så det blir nok et eller annet jeg finner på IKEA. Lurte derfor på om noen hadde anbefalinger å komme med.

Jeg satser på at de har det meste fremme på IKEA Slependen, så kan jeg teste det ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...