Gå til innhold

Yeees.com ny butikk, billigst i landet

pokemon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen sjekka yeees.net? Tror Yeees.com er nært beslektet til gamle Multimediaimport. Playstation2.no tilhørte Multimediaimport, den forwarder nå til Yeees.com. Yeees.net går til den gamle Multimediaimport siden. Multimediaimport har mange svindelanklager på seg, så jeg tror jeg venter med å bestille fra Yeees.com til jeg slipper forskuddsbetaling i alle fall! (medfølgende giro mulig i norden fra slutten av november står det). Det er jo ikke noe særlig billigere enn Amazon.co.uk heller da..

Lenke til kommentar

Jeg sendte en mail Yeees.com der jeg spurte om hvilken forbindelse de har med Multimedia.Import.

Da fikk jeg følgende svar:

----- Original Message -----

From: Yeees Indeed AS

To: Kristian Nguien

Sent: Saturday, November 09, 2002 4:37 PM

Subject: Re: mmI?

Hei,

I will take this in english please.

We do not have any connection with the norwegian company Multimedia Import.

We did buy some domains from them, in order to get heavy into the norwegian market.

If you have any further questions about that company, I suggest you contact them directly.

Regards,

Yeees.com

----- Original Message -----

From: Kristian Nguien

To: [email protected]

Sent: Saturday, November 09, 2002 4:27 PM

Subject: mmI?

Hei,

Hvilken forbindelse har dere med MMI?

Hilsen Kristian

Lenke til kommentar

Jeg har sendt en mail til yeees.com anngående ryktene om forbindelse med MMI. Dette var svaret:

Vi er klar over at en del personer er skeptiske når de ser at vi holder til i Bergen også. Men jeg kan garantere at vi ikke har noen forbindelse eller vil ha noen forbindelse med disse svindlerne.. Det er klart at disse menneskene har ødelagt for mange ærlige mennesker ved den dårlige behandlingen av sine kunder, men dette skal vi klare.

På siden under Terms står dette:

By the end of november 2002, customers in Sweden, Denmark, Norway and the UK will be able to pay by invoice after the gods have been delivered.

Vi bør vel kunne stole på dem.

Edvard Eikeland

Gamer.no

[ Denne Melding var redigert av: Punjab på 2002-11-09 20:08 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...