pokemon Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Sjekk denne sida, http://www.yeees.com De selger **** så billigt. De åpna visst i går. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Oj, billig ja! Post alle erfaringer her, er dere snille! Lenke til kommentar
pokemon Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 trur de er helt ny, så jeg har ikke erfaringer med dem. De åpna visst i går. SKal uansett bestille Splinter Cell til XBOX der i fra. Lenke til kommentar
yabbadabba Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Jeg har bestillt GTA:Vice City. Det blir en test på hvor gode de er!!! Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Noen sjekka yeees.net? Tror Yeees.com er nært beslektet til gamle Multimediaimport. Playstation2.no tilhørte Multimediaimport, den forwarder nå til Yeees.com. Yeees.net går til den gamle Multimediaimport siden. Multimediaimport har mange svindelanklager på seg, så jeg tror jeg venter med å bestille fra Yeees.com til jeg slipper forskuddsbetaling i alle fall! (medfølgende giro mulig i norden fra slutten av november står det). Det er jo ikke noe særlig billigere enn Amazon.co.uk heller da.. Lenke til kommentar
yabbadabba Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Får ikke håpe det er MMI. Venter og ser om det kommer noe i posten! PS!Det går ikke an å betale på forskudd der da? Er det ikke bare kortbet.? I såfall kan de ikke lure oss.He he Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Går sikkert bra, bare jeg som er litt skeptetetistisk! :wink: Lenke til kommentar
yabbadabba Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Vi får se. Jeg skal gi en tilbakemelding her når jeg har spillet! De fleste butikker gikk jo tom for GTA:Vice City på fredag. Var forb....når jeg ikke fikk tak i det! Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Denne posten lukter jo litt av reklame da ... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Så klare dem å skrive Tom Claney's Splinter cell, dem e nok litt slapp ja=) Lenke til kommentar
Chester Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 veeel..... jeg måtte punge ut 700,- for HALO, hvis jeg ville hatt det =/ gikk heller på Expert :smile: Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Porto kommer jo i tillegg Lenke til kommentar
yabbadabba Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 700 for Halo var vel litt i overkant? Kan det stemme? Da er de jo dyrest i hele verden... Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Hmmm dersom det er mmi så tror jeg ikke jeg tør å kjøpe noe der. Fyren er jo en svindler, husker dere tv2 hjelper deg? Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Jepp, derfor jeg er litt skeptisk.. Ser ann litt først i alle fall.. Lenke til kommentar
pokemon Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 Jeg sendte en mail Yeees.com der jeg spurte om hvilken forbindelse de har med Multimedia.Import. Da fikk jeg følgende svar: ----- Original Message ----- From: Yeees Indeed AS To: Kristian Nguien Sent: Saturday, November 09, 2002 4:37 PM Subject: Re: mmI? Hei, I will take this in english please. We do not have any connection with the norwegian company Multimedia Import. We did buy some domains from them, in order to get heavy into the norwegian market. If you have any further questions about that company, I suggest you contact them directly. Regards, Yeees.com ----- Original Message ----- From: Kristian Nguien To: [email protected] Sent: Saturday, November 09, 2002 4:27 PM Subject: mmI? Hei, Hvilken forbindelse har dere med MMI? Hilsen Kristian Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 http://www.play.com er en bra side. Jeg har til nå bare kjøpt DVD-filmer der, men den fungerer bra. Der er prisene inkludert frakt! Lenke til kommentar
Punjab Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Jeg har sendt en mail til yeees.com anngående ryktene om forbindelse med MMI. Dette var svaret: Vi er klar over at en del personer er skeptiske når de ser at vi holder til i Bergen også. Men jeg kan garantere at vi ikke har noen forbindelse eller vil ha noen forbindelse med disse svindlerne.. Det er klart at disse menneskene har ødelagt for mange ærlige mennesker ved den dårlige behandlingen av sine kunder, men dette skal vi klare. På siden under Terms står dette: By the end of november 2002, customers in Sweden, Denmark, Norway and the UK will be able to pay by invoice after the gods have been delivered. Vi bør vel kunne stole på dem. _________________ Edvard Eikeland Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: Punjab på 2002-11-09 20:08 ] Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Jeg ville også benektet et hvert bekjentskap! :Þ Neida, da har de sikkert sitt på det rene! :smile: [ Denne Melding var redigert av: Qrt_ på 2002-11-09 19:51 ] Lenke til kommentar
tjuddi Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 tror disse har åpnet en butikk i arken senter åsane, bergen kan noen bekrefte dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå